Graag jullie mening....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2010 22:51 #853046
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Graag jullie mening....
Besluit genomen........
Hallo allemaal,
Deze week heb ik de knoop doorgehakt, de 360 GLS gaat weg. Ik geef er oprecht de voorkeur aan de auto aan een clublid / liefhebber te verkopen, ik ben ook zeker niet op zoek naar "de hoofdprijs". . Uiteindelijke doel is om z.s.m. weer een nieuw project te vinden dat van niet rijdbaar naar wel weer rijdbaar wordt omgetoverd.
In mijn andere topic forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6545 motiveer ik denk ik voldoende de reden van de verkoop.
Ik start dit topic niet als een verkapt verkooptopic, wel om m'n "schuldgevoel" te compenseren......
[mod] Zullen we deze post dan maar verplaatsen naar de plaats waar we druk bezig waren met zowel de auto als het schuldgevoel
[/mod]
Hallo allemaal,
Deze week heb ik de knoop doorgehakt, de 360 GLS gaat weg. Ik geef er oprecht de voorkeur aan de auto aan een clublid / liefhebber te verkopen, ik ben ook zeker niet op zoek naar "de hoofdprijs". . Uiteindelijke doel is om z.s.m. weer een nieuw project te vinden dat van niet rijdbaar naar wel weer rijdbaar wordt omgetoverd.
In mijn andere topic forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6545 motiveer ik denk ik voldoende de reden van de verkoop.
Ik start dit topic niet als een verkapt verkooptopic, wel om m'n "schuldgevoel" te compenseren......
[mod] Zullen we deze post dan maar verplaatsen naar de plaats waar we druk bezig waren met zowel de auto als het schuldgevoel

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-11-2010 19:40 #853113
door V300 register
Ook goed!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 22:48 #853401
door V300 register
Gezien het volledig uitblijven van reacties vanuit de club, wat me echt enorm verbaast, kijk ik het deze week nog aan. Mocht er zich dit weekend niemand vanuit de club ge?nteresseerd tonen, dan overweeg ik toch echt om via de gebruikelijke sites de auto te verkopen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 23:06 #853405
door V300 register
Het probleem van de clubleden is een beetje, dat iedereen eigenlijk wel een beetje voorzien is. Zodoende is interesse vanuit de club wel vaker wat lauw.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2010 02:35 #853417
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Graag jullie mening....
Dat denk ik ook. De enige keren dat ik auto's tussen clubleden/forumleden heb zien wisselen is als deze zich aanmelden terwijl ze op zoek zijn naar een auto of als ze er een via Erik kopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2010 12:02 #853429
door V300 register
of als ze toevallig een winterauto nodig hebben terwijl de verkopende partij nog aan het twijfelen was of ie de wagen wel kwijt wil

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2010 12:35 #853432
door V300 register
Of omdat er bepaalde plannen nog niet duidelijk zijn om concreet interesse te tonen...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2010 19:09 #853462
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Graag jullie mening....
Tja... ik was na ruim een maand adverteren ook de enige die interesse had in een half gerestaureerde 345 GLS. Verbaasde deze of gene net zo goed als het jou nu verbaast. Mij verbaast het niet iig 
Succes, hopelijk kun je 'm wel "selectief" verkopen.

Succes, hopelijk kun je 'm wel "selectief" verkopen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-11-2010 20:08 #853468
door V300 register
Joost,
Met alle respect, deze auto is echt meer dan half gerestaureerd.
Op de cruciale punten heeft Erik vorig jaar al het laswerk uitgevoerd.
Auto wordt de komende periode weer naar originele GLS teruggebouwd. Zoals ik 'm zie is ie zelfs in de huidige staat met regulier onderhoud de komende jaren tegen minimale kosten te rijden. Alles wat gedaan moest worden is gedaan! Ik geef ook tussen de regels door in de advertentie aan dat ik niet op zoek ben naar de hoofdprijs. Sterker nog, een V3C lid dat zich meldt met een voorstel dat me aanstaat, mag de auto daarvoor hebben.
Als de auto wel via Marktplaats etc. verkocht gaat worden zoek ik uiteraard wel de beste opbrengst, aangezien er dan geen sprake meer is van behoud voor de club.
Met alle respect, deze auto is echt meer dan half gerestaureerd.
Op de cruciale punten heeft Erik vorig jaar al het laswerk uitgevoerd.
Auto wordt de komende periode weer naar originele GLS teruggebouwd. Zoals ik 'm zie is ie zelfs in de huidige staat met regulier onderhoud de komende jaren tegen minimale kosten te rijden. Alles wat gedaan moest worden is gedaan! Ik geef ook tussen de regels door in de advertentie aan dat ik niet op zoek ben naar de hoofdprijs. Sterker nog, een V3C lid dat zich meldt met een voorstel dat me aanstaat, mag de auto daarvoor hebben.
Als de auto wel via Marktplaats etc. verkocht gaat worden zoek ik uiteraard wel de beste opbrengst, aangezien er dan geen sprake meer is van behoud voor de club.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2010 21:13 #853473
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Graag jullie mening....
Joost heeft het denk ik over zijn eigen GLS...

Moderators: Mark Smeets