Wanneer 360 interessant om op te knappen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 09:52 #836425 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wanneer 360 interessant om op te knappen?
Over de hulpveren: Hans, onze secretaris, had ze gewoon bij de lokale onderdelenboer aangeschaft.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 10:15 #836426 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wanneer 360 interessant om op te knappen?

Bodejodel;148391 schreef : Die sedan is door een ouder echtpaar elk jaar gebruikt voor de vakantie. Vandaar dat ze de extra veren besteld hebben.
Met mijn wat sportievere rijstijl komt het ook goed uit!

Aha, dat maakt een boel duidelijk.
Wat is beter eigenlijk, hulpveren of extra bladveren? Of maakt het niet veel uit?

Ik zag in ieder geval dat die dingen nog steeds aangeboden worden:
www.tweedehands.nl/autos/auto-onderdelen...60-240-41267101.html

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 10:38 #836428 door V300 register
Ow, die advertenties.... 340/360 staat er uit beleefdheid bij, maar reken er maar op dat ze niets voor je hebben. Alleen performance-parts.nl, dafhobby en classicswede hebben regelmatig leuk nieuw spul.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
23-06-2010 10:51 #836430 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Wanneer 360 interessant om op te knappen?
Dat is idd een universele advertentie, of ze de spullen echt hebben is maar de vraag, ze klikken gewoon alle modellen aan.
Ik had mijn hulpveren via marktplaats, een onderdelenboer uit Eindhoven hield opruiming. Sommige onderdelenzaken zullen ze dus nog wel ergens achterin op de plank hebben liggen, maar je moet maar net bij de juiste komen. Hetzelfde geldt voor koni's.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-06-2010 11:22 #836431 door V300 register

v0lv0freak;148399 schreef : Dat is idd een universele advertentie, of ze de spullen echt hebben is maar de vraag, ze klikken gewoon alle modellen aan.
Ik had mijn hulpveren via marktplaats, een onderdelenboer uit Eindhoven hield opruiming. Sommige onderdelenzaken zullen ze dus nog wel ergens achterin op de plank hebben liggen, maar je moet maar net bij de juiste komen. Hetzelfde geldt voor koni's.

Heh bah. 'If it looks too good to be true... it probably is.'
Dan ga ik eerst maar eens die extra bladveren proberen, die onderdelen vinden is meer een project op zich.

@Bodejodel
Heb je nog meer foto's van die hulpveren? Heb ik in ieder geval een beetje een idee waar ik naar moet zoeken.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2010 18:20 #836449 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wanneer 360 interessant om op te knappen?

jooch;148400 schreef : @Bodejodel
Heb je nog meer foto's van die hulpveren? Heb ik in ieder geval een beetje een idee waar ik naar moet zoeken.

Ik heb geen andere foto's, alles wat ik heb geschoten staat in mijn topic waar nog wel wat meer leuke upgrades voor de ophanging in te vinden zijn... ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-06-2010 20:53 #836595 door V300 register

Bodejodel;148419 schreef : Ik heb geen andere foto's, alles wat ik heb geschoten staat in mijn topic waar nog wel wat meer leuke upgrades voor de ophanging in te vinden zijn... ;)

Ah jammer. Maar inmiddels ook al weer overbodig. :yesyes:
Ik heb vandaag een rotte 360 GLT op de kop getikt bij Jelle die nog mooie onderdelen had. Ik ga er de volgende zaken vanaf plukken/overzetten:
- Verstelbare schokdempers.
- Bladveren
- Injectie systeem (heb nu een carb)
- Licht metalen velgen
- Versnellingsbak (laat ik gelijk maar even reviseren)
- Spoiler en bumpers in kleur
- Grijs interieur
- Teller

Ik hoop van het weekend een heel eind te komen, als er onderdelen over zijn zal ik dat hier even plaatsen, in ieder geval is dat een B200 blok met carb.

Binnenkort dus wat foto's.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
24-06-2010 20:56 #836597 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Wanneer 360 interessant om op te knappen?
aah kijk, je maakt er geen half werk van!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-06-2010 20:20 #836678 door V300 register
zag het nog niet niet eerder vermeld staan geloof ik, maar check je krikpunten ook ff goed voor je gaat lassen. Als het nodig is kan je ze direct meenemen.

Is eook een bekend zwak punt en lullig om er achter te komen als je ze een keer nodig hebt (lles: als je wilt krikken) :y:

Ziet er aardig uit, zeker voor de km's!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-06-2010 10:36 #836882 door V300 register
Zaterdag heb ik de GLT bij Jelle opgehaald, zelfde dag nog begonnen met slopen.

@Kingfisher: Ik zag wat je bedoelde met die krikpunten :D

Het nieuwe topic waar het project verder gaat:
forum.volvo300club.nl/showthread.php?p=148869

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC