Forumtransport
- Mark Smeets
- Moderator
-

Ik kan ook op de terugweg bij Deventer stoppen... afgelopen zaterdag was ik om half 11 in Zwolle. Dan ben ik pas rond 11:15 ter hoogte van Deventer op de A50..
Ik vind het overigens ook geen probleem om even van de snelweg af te gaan, en daar ergens op een makkelijke plek af te spreken. Ik heb toch een half uur pauze wat ik moet houden

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

@Mark: dat doe je rap naar Emmen, of hoef je op de heenweg niet te stoppen? Mooie tocht hoor, lekker karren.
- Mark Smeets
- Moderator
-
punkazz;201915 schreef : @Mark: dat doe je rap naar Emmen, of hoef je op de heenweg niet te stoppen? Mooie tocht hoor, lekker karren.
Op de heenweg hoefde ik alleen maar in Venray te stoppen... Dat is 50 minuutjes vanaf hier en dan nog 2 uur verder naar Emmen. Idd lekker karren, 600 km op een dag

Ik vraag me af wat je ecologische voetafdruk is als je in Emmen in een hotel vlees uit Zuid-Limburg besteld? :+
- V300 register
- Verbannen
-
Dan kan Vincent hem bij mij neer leggen. Heeze is bij mij om de hoek (Geldrop).
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
@Mark; ik zal Vincent inderdaad even PB-en of jij de trekhaak daar op mag komen halen, de parkeerplaats die ik al voorstelde is voor mij geen enkel punt hoor, 25 min rijden voor mij en het scheelt dat jij niet van jouw traject af hoeft.
EDIT: als je binnendoor over de dijk vanaf Zwolle naar Deventer rijd (ik woon aan de noordkant van de stad) ben je er met een half uur, kun je bij mij je pauze houden, vers bakkie pleur en koekie erbij.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-

Het ophalen op de parkeerplaats aan de A50 bij knp beekbergen is nogal eens stukje dichterbij dan Nijmegen immers, mocht je de trekhaak voor me op willen halen en meenemen richting Emmen dan heel graag Mark!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-