Forumtransport
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2011 15:57 #892836
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forumtransport
En jij niet alleen.... Heet niet voor niks Jan de Boef uit Scharwoude. Hoop dat je zeker weter dat het goede scherm voor je klaar ligt! Kan zomaar zijn dat er een scherm van het laatste type voor je klaar ligt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2011 16:12 #892841
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Forumtransport
Ik heb daar mijn 960 gekocht, maar ik zie mezelf niet zo snel teregkomen in die uithoek... voor een sleuteldag bij Nordicar (Heerhugowaard) misschien, maar dat duurt nog wel even...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2011 16:38 #892842
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Forumtransport
Bedankt voor de waarschuwing heren!
Dan sla ik de aanbieding wel af, een koopje is het sowieso al niet en ik wil niet het risico lopen dat het voor niets is.
Dan sla ik de aanbieding wel af, een koopje is het sowieso al niet en ik wil niet het risico lopen dat het voor niets is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2011 19:20 #892853
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Forumtransport
Ik ben ook van plan naar dezelfde man in Noord-Scharwoude te gaan. Hij vraagt voor een 2 nieuwe wielkastranden en een gebruikte paravaanhoek ?10 per stuk, samen ?30 dus... Lijkt me niet te duur, of wel?
Trouwens, als iemand van hem nog iets moet hebben en ik kom er, kan ik het altijd meenemen...
Trouwens, als iemand van hem nog iets moet hebben en ik kom er, kan ik het altijd meenemen...
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2011 21:56 #892869
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Forumtransport
Joost, ik wil niet zeggen dat je er niet moet kopen, alleen je moet heel zeker weten dat het goede voor je klaar ligt. Bijv. een foto ofzo.
Ben zelf wel eens voor niks gereden omdat er iets heel anders klaar lag. En dan wel het goede hebben liggen maar daar dan ineens het dubbele voor vragen. En ik ken ook verhalen van de het opgestuurd zou worden maar helemaal niet komt...
Nieuwe wielkast randen heeft hij niet.... tenminste dat geloof ik niet. Maar als het wel nieuwe zijn is het een koopje, kost je normaal ongeveer 30 euro per zijde.
Ben zelf wel eens voor niks gereden omdat er iets heel anders klaar lag. En dan wel het goede hebben liggen maar daar dan ineens het dubbele voor vragen. En ik ken ook verhalen van de het opgestuurd zou worden maar helemaal niet komt...
Nieuwe wielkast randen heeft hij niet.... tenminste dat geloof ik niet. Maar als het wel nieuwe zijn is het een koopje, kost je normaal ongeveer 30 euro per zijde.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2011 22:25 #892874
door V300 register
Hij zei toch echt nieuwe... Ik heb even een mail gestuurd of hij wil bevestigen dat het gaat om de volgende onderdelen, zodat ik niet voor niks rijd:
-een nieuwe roestvrije wielkastrand rechtsachter ? ?10,-
-een nieuwe roestvrije wielkastrand linksachter ? ?10,-
-een gebruikte roestvrije rechtse parafanhoek ? ?10,-
Wat het totaal bedrag brengt op ?30
-een nieuwe roestvrije wielkastrand rechtsachter ? ?10,-
-een nieuwe roestvrije wielkastrand linksachter ? ?10,-
-een gebruikte roestvrije rechtse parafanhoek ? ?10,-
Wat het totaal bedrag brengt op ?30
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2011 01:40 #892909
door V300 register
voor die prijzen lijkt me dat je uit sloop auto's gezaagde stukken mee krijgt. Nieuw (of zelfs New old stock) reparatieplaatwerk is normaal gezien duurder
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2011 08:57 #892911
door V300 register
Ik ga gewoon kijken denk ik... Met wielkastranden uit een sloper ben ik evengoed geholpen, kun je net zo goed overheen lassen natuurlijk 
Ik zal hier nog posten wat ik uiteindelijk heb gekocht, dan weten jullie dat ook.

Ik zal hier nog posten wat ik uiteindelijk heb gekocht, dan weten jullie dat ook.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2011 10:03 #892917
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Forumtransport
denk er wel aan, dat als er al zichtbare roest aan de buitenkant van je achterste wielkastranden zit, je ook nieuwe binnenplaat moet hebben!
Dit is dan ook gegarandeerd doorgeroest.
Dit is dan ook gegarandeerd doorgeroest.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2011 10:30 #892918
door V300 register
ok, zal er op letten... Nu is het gelukkig niet zo heel erg gesteld met de wielkastranden. Dat omgeslagen verticale randje is bovenin wat bobbelig aan beide kanten, maar perfectionistisch als ik ben wil ik dat maken voor het erger wordt

Moderators: Mark Smeets