Ik ga een 340 kopen!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Erg leuk om alles te vinden en op te zoeken, en als je de spullen hebt, kun je alles er zef opzetten.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;131935 schreef : Je kunt ook eens bij deze kijken
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=2649
340 DL Special, da's een actiemodelletje geweest.
Uiterst betrouwbare verkoper en volgend jaar wordt deze 340 belastingvrij. Trekhaak, achterspoiler, variomaat, koplampwissers. Andere opties als elektrische ramen, stoelverwarming e.d. heb je er zo ingebouwd. Let ook op de striping, erg leuk.
Bedankt voor de tip, van de week naar Dalfsen gereden en dat vond ik al een wereldreis zeg! Prijs e.d. ziet er goed uit maar eerlijk gezegd nog wat te nieuw want ik wil er wel mee gaan rijden (op gas) en we hebben al 2 auto's (ok?, overdreven) maar ook 4 kids, dus dat compenseert weer. Mag nu van die man in Dalfsen een bod doen zonder APK en ben al even aan het neuzen voor 2 deuren, maar voor mij houdt het wel op bij 200 euro. Maar ben alleen bang dat deze auto dan weer niet goed of mooi genoeg is om een paar jaar in te toeren en dus gas in te bouwen.
Eigenlijk is zo'n 2 liter 360 het mooist maar ja, ik vind een automaatje toch wel super rijden, dilemma!:cry3::cry3::cry3:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gekke Gerritje;132007 schreef : ben al even aan het neuzen voor 2 deuren, maar voor mij houdt het wel op bij 200 euro.
200 euro voor twee goede deuren is zeker een goede investering. Zeker in de juiste kleur.
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;131904 schreef : GL heeft stoelverwarming.
Volgens mij heeft een GL van 85 wel stoelverwarming en ??n van 86 weer niet??:confused:
Maar morgen ga ik voor een lichtgroene GL vario van 86 kijken, eigenlijk wat te nieuw maar de keuze is helaas niet reuze!!!:worship:
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvo freak;133311 schreef : een te nieuwe 340..
Ik heb ondertussen een te nieuwe 340 GL vario van eind 86 gekocht!!:worship:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-