Discussie in de Volkskrant over de variomatic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;129824 schreef : Precies, daarom zal ik nooit een krant kopen...
Daarom is de spits gratis

Je moet toch iets als je 's morgens 3 kwatier in de trein zit....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
edit: ik lees verder ook geen kranten, internet en tv houden mij redelijk op de hoogte.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Sinds die op Tabloid-formaat verschijnt vind ik het wel steeds meer een sensatiekrant worden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Opzicht is dat anp nieuws uit de telegraaf en de spits genoeg voor mij, aangezien ik nooit tv kijk en verder dus ook geen nieuws meekrijg. Verder dan de voorpagina kom ik ook nooit in de telegraaf aangezien ik dan naar school moet. De spits lees ik wel altijd van voor tot achteren (op de sport na, die boeit me niet

- V300 register
- Verbannen
-
Ze bestaan nog steeds trouwens... "Dag" bestaat niet meer, misschien bedoel je die?slb_340;129839 schreef : De Pers vond ik nou helemaal niet; vage schrijfstijl en ze schreven alsof ze zelf heel wat waren. Een nare, arrogante schrijfstijl. Leken me wel een stelletje narcisten daaro.
- V300 register
- Verbannen
-
De Pers vind ik eigenlijk wel verfrissend, een beetje een Elsevier op krantenniveau, en NRC Next spreekt mij ook aan: het reguliere nieuws in verdiepte vorm aanbieden, en behoorlijk wat koppeling aan andere media (besprekingen van cd's, concerten, internetsites etc krijgen ruime aandacht). Het is puur dat ik geen zin heb om in mijn nachtjurk door de kouwe hal en het trappenhuis naar de brievenbus te lopen anders had ik zeker wel een krant.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-