Discussie in de Volkskrant over de variomatic

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-01-2010 10:55 #811267 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic

Bodejodel;129824 schreef : Precies, daarom zal ik nooit een krant kopen...

Daarom is de spits gratis :D

Je moet toch iets als je 's morgens 3 kwatier in de trein zit....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2010 12:37 #811269 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic
Maar in zo blad als de spits staan alleen maar hele domme dingen. Als je dat te veel leest krijg je rare denkbeelden.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-01-2010 13:00 #811271 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic
Ik vind hem nog altijd beter dan de metro, de hele voorpagina zijn plaatjes.. Dat is voor domme mensen die niet willen lezen :uh-uhh: En de pers staat al helemaal niks in. Maja van gratis kranten moet je natuurlijk nog minder verwachten dan van betaalde kranten :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2010 13:21 #811274 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic
De Pers vind ik vele malen beter dan de Spits, je kunt duidelijk merken dat ze een eigen redactie hebben. De Spits is gewoon ANP nieuws, niks mis mee, lekker snel lezen, lekker snel op de hoogte van van alles en nog wat (wel veel achterklap).

edit: ik lees verder ook geen kranten, internet en tv houden mij redelijk op de hoogte.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2010 13:49 #811278 door V300 register
De Pers vond ik nou helemaal niet; vage schrijfstijl en ze schreven alsof ze zelf heel wat waren. Een nare, arrogante schrijfstijl. Leken me wel een stelletje narcisten daaro.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2010 13:55 #811281 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic
Hm, ik vind het best fijn om 's morgens tijdens het ontbijt een krant te kunnen lezen. Daarom zijn we ook al vele jaren abonnee van De Gelderlander.
Sinds die op Tabloid-formaat verschijnt vind ik het wel steeds meer een sensatiekrant worden.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
06-01-2010 14:21 #811284 door Mark Smeets
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wij hebben een abbo op de televaag :woops:
Opzicht is dat anp nieuws uit de telegraaf en de spits genoeg voor mij, aangezien ik nooit tv kijk en verder dus ook geen nieuws meekrijg. Verder dan de voorpagina kom ik ook nooit in de telegraaf aangezien ik dan naar school moet. De spits lees ik wel altijd van voor tot achteren (op de sport na, die boeit me niet :D)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2010 14:41 #811286 door V300 register

slb_340;129839 schreef : De Pers vond ik nou helemaal niet; vage schrijfstijl en ze schreven alsof ze zelf heel wat waren. Een nare, arrogante schrijfstijl. Leken me wel een stelletje narcisten daaro.

Ze bestaan nog steeds trouwens... "Dag" bestaat niet meer, misschien bedoel je die?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-01-2010 14:59 #811287 door V300 register
Owja DAG, dat was zo'n krant van het type 'wij denken dat de lezers collectief aan ADHD lijden dus geven we bepaalde woordjes een kleur anders volgen ze de tekst niet meer en gaan ze dammen of breien ofzo'

De Pers vind ik eigenlijk wel verfrissend, een beetje een Elsevier op krantenniveau, en NRC Next spreekt mij ook aan: het reguliere nieuws in verdiepte vorm aanbieden, en behoorlijk wat koppeling aan andere media (besprekingen van cd's, concerten, internetsites etc krijgen ruime aandacht). Het is puur dat ik geen zin heb om in mijn nachtjurk door de kouwe hal en het trappenhuis naar de brievenbus te lopen anders had ik zeker wel een krant.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-01-2010 17:55 #811294 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Discussie in de Volkskrant over de variomatic
Doe mij maar de Twentsche Courant Tubantia. Een krant met hoog regio gehalte en dat vind ik interessant. Ik hoef niet te weten wat aan de andere kant van de aarbol gebeurt

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC