retro 300-serie?
- V300 register
- Verbannen
-
vinden jullie het ook niet leuk als volvo de 340 en de 360 weer zouden produceren?
klinkt stom maar ik dacht er eens zo over.
de 480 is ook tenslote weder opgestaan. c30
maar dat leek mij wel kicken dat ze er weer mee begonen,
gewoon wel ongeveer de auto zoals hij er eerst uitzag,
maar dan in een jasje anno 2009
en dat ze een soort jubeleum modell zouden maken van de 300 serie.
ik dat ik wou jullie mening wel eens horen...
gruten ut fri?sl?n of zoiets (ik kan geen fries)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De titel hoort in een paar woorden je onderwerp samen te vatten, zodat het al vanuit de onderwerplijst duidelijk is waar de topic(start) over gaat[/mod]
- V300 register
- Verbannen
-
Nu heb ik begrepen dat Volvo de volgende generatie C30/S40/V50 in ieder geval uitbreidt met een vijfdeurs hatchback. Kijk dan komen we al in de buurt.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kortom: een S30 (?) slaat totaal niet aan.
- V300 register
- Verbannen
-
Enkele jaren geleden werd er met het Veronica pimp programma een 340 retro gemaakt. De studente kon de benzine op gegeven moment niet meer betalen en de wagen was onverkoopbaar. Later stond er een foto van de wagen op onze site. De auto stond op de sloop.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Maar een retro-300 is ook gewoon een nieuwe auto en voor mij dus meteen niet veel interessanter als een Golf/Astra/Focus etc... Als ik een nieuwe auto zou MOETEN rijden/kopen dan ga ik gewoon voor de beste prijs/luxe/vermogen/kwaliteitsverhouding. Of dat dan een Opel, een Ford of een Volvo is maakt me dan niks uit. Het is toch maar een gewoon nieuw blik...
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;100715 schreef : Waar de 340 vroeger veelal voor werd verkocht, is nu overgenomen door scootmobiels en Opel Agila's.
onzin; dat geriatrische koperspubliek (40+) gold alleen de allerlaatste jaren.
t/m half jaren 80 was de 300 serie gewoon een populaire middenklasser, iets boven de golf1 qua maten en prijs.
dus in het huidige wagenpark vergelijkbaar met een gewone mpv/ skoda octavia, Volvo S40, etc. helemaal geen typische bejaarden auto, eerder gezinswagen.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;100816 schreef :
t/m half jaren 80 was de 300 serie gewoon een populaire middenklasser, iets boven de golf1 qua maten en prijs.
Mee eens. Toen ik de eerste in midden '90 kocht leefde dit imago niet. Voor mij was het een politieauto en een timmerman in begin '90 vond het een heel praktische auto.
Het imago lijkt geboren te zijn toen in de late jaren '90 er een golf van vario's in de verkoop kwam en de 360 en de 1700 niet meer in de maak waren.