HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 20:00 #758906 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Ik neem aan van niet, maar ik was een misschien hier en ik weet niet hoe goed Wouter z'n geheugen is, maar het mijne voor dat soort dingen is soms aan wat vergeetdingesheid onderhevig.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 22:09 #758934 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Iedereen krijgt de mailing. dus mensen die al gereageerd hebben ook. (dit is nog niet gebeurd)

Ik neem nog even contact op met jullie, over de betaling etc.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 22:31 #758938 door V300 register
Zo, dat is al een aardige korting hoor. Als ik nog moest beslissen zou ik met deze gezamenlijke inkoop meedoen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 22:33 #758939 door V300 register

huysmans;90504 schreef : Ik neem aan van niet, maar ik was een misschien hier en ik weet niet hoe goed Wouter z'n geheugen is, maar het mijne voor dat soort dingen is soms aan wat vergeetdingesheid onderhevig.

Vergeetdingesheid is niet nodig:

- Jean-Luc Rouvroye
- Wouter Nieuwlaat
- Laurens Post
- Kevin Kloosterman
- Anjo van den Akker
- Diede van Abs
- Mark Smeets
- Niels van der Weiden
- Ronald Romme
- Steven Meijer
- Robin Kortekaas
- Jos van Genugten
- Jan Huijsmans

Althans dit lijstje heb ik begrepen uit dit topic...er zijn nog wat twijfelaars!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 23:31 #758952 door V300 register
deze lijst kan in het archief, het gaat van hieruit verder via de email (en een lijst op mijn PC)

Zoals jullie gezien hebben is de mailing inmiddels rondgegaan, en er zijn ook al weer nieuwe reacties binnen gekomen.

Jan Huijsmans staat bij mij overigens nog in de 'wil nog meer info/ wil wachten' lijst, net als Joost Ruizendaal.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 23:32 #758953 door V300 register
Voor het archief en de makkelijke terugvindbaarheid plaats ik de mailing ook nog even hier.

Aan alle leden van de Volvo 300 Club:

Beste,

Op de Volvo Klassiekerbeurs in 2008 hebben we een meneer uit Zwitserland ontmoet, die op dat moment een boek aan het schrijven was over de Volvo 300 Serie. Dit boek is inmiddels klaar! Het boek is in het Duits, en bevat veel informatie uit toenmalige uitgaven van (onder andere) het tijdschrift Auto Illustrierte. Ook zijn er vele folders en persfoto's in het boek opgenomen.
De gehele range, van 1976 tot 1991 wordt jaar per jaar (gegroepeerd in een aantal perioden) besproken, met veel details en leuke weetjes. Ook worden er diverse uitvoeringen besproken die relatief onbekend zijn in het nederlandstalige "Volvo land", bijvoorbeeld omdat ze nooit in de Benelux geleverd zijn (de RSX2 bijvoorbeeld)

Het boek is dus inmiddels klaar, en naar onze inschatting zeer interessant voor de clubleden.

Het boek telt 342 pagina's, met 450 kleurenafbeeldingen, en nog 200 in zw/w (dit zijn vooral tijdschriftpagina's die destijds ook enkel in zw/wit gedrukt zijn)

Het grote aantal afbeeldingen maakt het boek mogelijk ook interessant voor mensen die geen ervaring hebben met lezen van teksten in het Duits.

Aangezien het boek in Zwitserland "on demand" gedrukt wordt, is het voordelig om een gezamelijke bestelling te doen. Ook zal de clubwinkel een (beperkt!) aantal exemplaren op voorraad nemen.

Er zijn inmiddels al een aantal leden die dit boek zowieso willen hebben, dus zeer binnenkort gaat er in ieder geval een bestelling geplaatst worden. Door deze gezamelijke inkoop is de prijs al van 45 euro exclusief verzending, naar 40 euro inclusief gegaan.

We bieden dus bij deze alle V3C leden de mogelijkheid om vooraf mee in te tekenen op deze inkoopactie. De prijs van 40 euro geldt voorlopig alleen voor deze actie, verkoop van de losse exemplaren in de clubwinkel zal tegen de normale prijs gaan.

Hoe meer aanmeldingen, hoe goedkoper het kan worden.

Als je wilt meedoen met deze actie, kun je contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
De deadline ligt op 28 Februari.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 23:32 #758954 door V300 register
Ik heb voor de zekerheid nog maar een antwoordje gestuurd op de mailing (maar die komt bij Rick terecht geloof ik?).
Moet ik nog via de mail aanmelden, Wouter? Of geloof je dat zo wel?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 23:33 #758955 door V300 register
Anjo heeft er inmiddels (als ik het aantal mailtjes tel) 10 besteld!

:nono:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-02-2009 23:33 #758956 door V300 register

setsunakaede;90552 schreef : Ik heb voor de zekerheid nog maar een antwoordje gestuurd op de mailing (maar die komt bij Rick terecht geloof ik?).

Ja, dat klopt, en nee dat is niet handig ;D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2009 23:37 #758957 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen

antiekeradio;90553 schreef : Anjo heeft er inmiddels (als ik het aantal mailtjes tel) 10 besteld!

:nono:

jaa! dan heb ik als ik een mail naar jou stuur, hetzelfde gekut als wanneer ik een mail naar de evc account stuur!

hij blijft "hangen" in postvak uit (komt naderhand dus ook niet in verzonden berichten), terwijl ik maar 1x verzend, en vervolgens krijgt de ontvanger 50.000x de mail :wtf2::wtf2::wtf2:

ik bestel er overigens maar 1tje, en sorry dat ik dus je inbox aan het volspammen ben:+ maar ik kan er niets aan doen:woops: heb inmiddels al wel de mail uit het postvak uit gehaald, geen idee waarom hij dat nou telkens doet... (probleem is volgens mij gerelateerd aan @volvo300club.nl mail adressen)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC