HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2009 17:22 #755740
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Zodra het in de voorraad van de clubwinkel komt, zou ik er ook wel eentje willen (bestellen)...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2009 23:59 #755754
door V300 register
Thanks
hoewel er vast fouten in zullen staan.. naamvallen etc.
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Lucluc;89771 schreef : Goed werk Wouter! En wat is jouw Duits goed!
Thanks

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 12:56 #758813
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
de mailing voor alle leden is gemaakt en gaat zsm op de mail naar alle leden.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
17-02-2009 13:01 #758815
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Ik wou net vragen hoe het ermee zat ondertussen...
Ik heb bijvoorbeeld wel al betaald voor het lidmaatschap (als het goed is, brief al 2 weken geleden verstuurd), maar heb verder niks meer ervan gehoord..
Hebben jullie ondertussen goede afspraken met Jeroen gemaakt? Dat de club het bedrag van alle boeken vooruitschiet, en dat hij dan de 25 boeken in 1 keer kan ophalen. Dan kunnen de mensen die nu al hebben toegezegd een boek te kopen, meteen het geld aan club centraal overmaken, en kan de club het verder afhandelen met Jeroen.
Ik heb bijvoorbeeld wel al betaald voor het lidmaatschap (als het goed is, brief al 2 weken geleden verstuurd), maar heb verder niks meer ervan gehoord..
Hebben jullie ondertussen goede afspraken met Jeroen gemaakt? Dat de club het bedrag van alle boeken vooruitschiet, en dat hij dan de 25 boeken in 1 keer kan ophalen. Dan kunnen de mensen die nu al hebben toegezegd een boek te kopen, meteen het geld aan club centraal overmaken, en kan de club het verder afhandelen met Jeroen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 13:25 #758816
door V300 register
Ik heb de deadline voor de inschrijving gezet op 28 februari. Dat is nog goed 10 dagen, dit is echt wel nodig om de leden een eerlijke kans te geven mee te doen.
De mail gaat overigens OOK naar alle mensen die een lopende aanmelding hebben.
De mail gaat overigens OOK naar alle mensen die een lopende aanmelding hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 13:36 #758817
door V300 register
hoef ik niet meer langs te rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 13:56 #758820
door V300 register
het boek wordt 'on demand' gedrukt, en dat duurt ook nog pakweg 10 dagen nadat de bestelling geplaatst is.
dus om een b??tje redelijke inschrijftermijn aan te houden, komen de boeken denk ik te laat om door jou meegenomen te worden. Zelfs als we ze NU METEEN bestellen zou dat maar de vraag zijn (gezien jouw reis schema 24-2)
De verzending van het totaalpakket naar 1 adres in Nederland (dat zal hws bij mij, of bij de clubwinkel worden) neem ik dus mee in de 'groeps deal' met de schrijver.
dus om een b??tje redelijke inschrijftermijn aan te houden, komen de boeken denk ik te laat om door jou meegenomen te worden. Zelfs als we ze NU METEEN bestellen zou dat maar de vraag zijn (gezien jouw reis schema 24-2)
De verzending van het totaalpakket naar 1 adres in Nederland (dat zal hws bij mij, of bij de clubwinkel worden) neem ik dus mee in de 'groeps deal' met de schrijver.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 13:57 #758821
door V300 register
is cool. deze info was nog niet bekent bij mij.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2009 14:30 #758825
door V300 register
Mooi. ZOals op de variodag reeds gemeld... count us in.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2009 19:40 #758903
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Mensen die al toegezegd hebben voor zijn boek, die hoeven toch niet te reageren?
Moderators: Mark Smeets