HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik nog heb liggen zijn vooral nog een paar boeken die bij het verzenden overgebleven zijn wegens niet duidelijk vooraf aangeven cq betalen voor verzending. deze hebben momenteel geen prio bij mij, maar ophalen kan altijd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
?????volvomania;111401 schreef : Wouter, kun je mijn exemplaar naar de koffieklets meenemen?
Ik had verwacht je eens te zien passeren maar het blijft stilletjes...
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;113511 schreef : Er zijn inmiddels al een aantal leden die dit boek zowieso willen hebben, dus zeer binnenkort gaat er in ieder geval een bestelling geplaatst worden. Door deze gezamelijke inkoop is de prijs al van 45 euro exclusief verzending, naar 40 euro inclusief gegaan.
Dit gecombineerd met het verzoek m 'm alsnog op te zenden en het feit dat ie nog niet binnen is weet ik niet te combineren met deze reactie.
antiekeradio;113511 schreef : nog niet verkocht zijn er maar een stuk of 2 boeken.
Wat ik nog heb liggen zijn vooral nog een paar boeken die bij het verzenden overgebleven zijn wegens niet duidelijk vooraf aangeven cq betalen voor verzending. deze hebben momenteel geen prio bij mij, maar ophalen kan altijd.
Is ie nou verzonden of niet?
- V300 register
- Verbannen
-
ik kreeg net nog een mailtje van iemand anders die blijkbaar nog niks heeft ontvangen, dus ik zal er na het uitpakken van de vakantiespullen nog eens induiken.
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Alex;208454 schreef : Bij mij is dat Nederlands...
Wat is je eerste dan, tukkers? :+