HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2009 23:42 #760571
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Dat zal ik hem zeker voorstellen.
het donateurschap zou voor hem ideaal zijn, dan ontvang je wel het clubblad maar betaal je niet mee aan de organisatie van onze evenementen etc.
het donateurschap zou voor hem ideaal zijn, dan ontvang je wel het clubblad maar betaal je niet mee aan de organisatie van onze evenementen etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-03-2009 15:44 #760599
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Nog ??n vraagje: hoe zit het met verzenden? Gaat dat op huisadres of worden ze op ??n adres geleverd, waarna de leden ze kunnen afhalen o.i.d.?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-03-2009 22:56 #760679
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Ha, goede vraag.
De 40 euro is berekend inclusief de verzending naar Nederland.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze er voor de ALV zijn (zeker omdat die waarschijnlijk verzet gaat worden! -misschien was dit nog nieuws maar dan bij deze-)
Dus ik zal de boeken zeker op de ALV bij me hebben. Dan is denk ik al meer dan de helft uit te delen.
Een paar boeken zullen waarschijnlijk verzonden moeten worden, maar als het er niet teveel zijn kan dat binnen budget. Dit ga ik wel pas n? de ALV doen.
Groetjes Wouter
De 40 euro is berekend inclusief de verzending naar Nederland.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat ze er voor de ALV zijn (zeker omdat die waarschijnlijk verzet gaat worden! -misschien was dit nog nieuws maar dan bij deze-)
Dus ik zal de boeken zeker op de ALV bij me hebben. Dan is denk ik al meer dan de helft uit te delen.
Een paar boeken zullen waarschijnlijk verzonden moeten worden, maar als het er niet teveel zijn kan dat binnen budget. Dit ga ik wel pas n? de ALV doen.
Groetjes Wouter
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
04-03-2009 14:47 #760757
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Ow dan is hij met mijn verjaardag (6 april) nog niet binnen :no:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-03-2009 23:18 #761000
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
mmm hoop dat de boeken er zijn voordat ik naar oostenrijk ga. is een weekje eerder geworden(5 april tot 13 april)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-03-2009 10:34 #761186
door V300 register
ik heb er ook een besteld..gelukkig net op tijd er was iet smis met de mail hahahah gelukkig nu goedgekomen.
wel veel geld voor een boek wat ik niet kan lezen majah plaatjes kijken is t me ook waard! hahah
wel veel geld voor een boek wat ik niet kan lezen majah plaatjes kijken is t me ook waard! hahah
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-03-2009 16:58 #761211
door V300 register
Misschien een leuke reden om duits te leren? (Ik wil toch eens Japans leren, stukken makkelijker met de toyota docu... en een leuke uitdaging
)

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2009 21:06 #761251
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Zal ik het boek vertalen voor jullie?
Leuke uitdaging op school, een boek "vertalen".
Leuke uitdaging op school, een boek "vertalen".
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2009 09:44 #761455
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic HET Volvo 300 boek is vanaf nu te bestellen
Als ik nu eens zeg dat ik mijn verjaardag ga vieren tijdens de Forum BBQ...?

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2009 13:43 #761484
door V300 register
niet doen, want dan ben ik op vakantie 
(mijn vakanties hebben de akelige neiging om bijna altijd in de weg te zitten met Jeroen's verjaardagsfeestje)

(mijn vakanties hebben de akelige neiging om bijna altijd in de weg te zitten met Jeroen's verjaardagsfeestje)
Moderators: Mark Smeets