Niemand startproblemen?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar als ie eenmaal warm is hoor ik wel een rare dikke natte scheet onder de motor kap :crazy2: vervolgens schuimt er wat weg onder de dop door. En dat was het dan

Verder geen rare dingen, behalve dat mijn huid uitdroogt van die straalkachel . Ik hoor veel mensen mopperren dat hun kacheltje niet lekker warm is. Nou, ik duw de regelaar 2 rode blokken terug anders zweet ik peentjes.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De 244GLE heeft er geen moeite mee en ook de ex 460T startte gisteren nog als een zonnetje.
- V300 register
- Verbannen
-
Dat is geen startmotor probleem naar mijn mening. De startmotor zorgt en niet voor dat de auto aanslaat. Als het blok rond draait heeft hij zijn werk al gedaan.Ovlov 3.6L;83033 schreef : De motor gaat simpelweg wel net rond en blijft net rondgaan maar veel te langzaam om aan te slaan. De startmotor zal wel aan revisie toe zijn denk ik........
- V300 register
- Verbannen
-
De autootjes worden natuurlijk ouder! Normaliter had ik een auto van rond de 10 ? 15 jaar oud maar dat is nu meer dan 20.
Als het flink vriest en de auto gaat een weekend stil staan dan laat ik de avond er voor even de motor draaien.
Het zweedse blok en de nieuwe accu plus even checken in het najaar geven mij wel een hoop vertrouwen.
Ik denk dat met het juiste voorwerk en met de juiste handelingen volgens het boekje de 300 eigenlijk in principe een goede starter is.
Enigste fout met nare gevolgen in het verleden is het gas geven bij het starten van een injectie blok.
- V300 register
- Verbannen
-
De audi heeft meer moeite, maar heeft vorig jaar een nieuwe accu gehad, dus die paar toeren extra voordat ie aanslaat.. merkt ie niet. denk dat er een paar gloeibougies stuk zijn; hij rookt ook behoorlijk bij de eerste koudstart.
- V300 register
- Verbannen
-

en daarna naar de Ardennen gereden ermee waar ik lekker door de sneeuw heb geploeterd, geen probleem geweest voor de 360, gewoon bergop en bergaf over wegen waar nog helemaal niets gestrooid was. en af en toe dwars (was de bedoeling hoor, ging niet per ongeluk) door de bocht

Wel nog heel even vast gestaan toen het rechterwiel in de berm stond en het linkerwiel op de weg, stom differentieel

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verder starte hij wel, de eerste 3 seconden ging hij niet lopen, maar even los en rusten en daarna bij de eerste slag weer weg... ging dus goed! Mijn auto wil dringend is gaan tuffen en ik wil ermee gaan tuffen!