Niemand startproblemen?
- Mark Smeets
- Moderator
-
Verder zit op de k?bel een standkachel, dus een apart benzine motortje dat je ook kunt laten lopen, en de auto voor verwarmd. Maar volgens mij is dat alleen om de auto van binnen te verwarmen, en niet om de motor te verwarmen..
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
v0lv0freak;82987 schreef : Verder zit op de k?bel een standkachel, dus een apart benzine motortje dat je ook kunt laten lopen, en de auto voor verwarmd. Maar volgens mij is dat alleen om de auto van binnen te verwarmen, en niet om de motor te verwarmen..
hebben wij ook bij de trekkers, maar dan als elektrisch kacheltje. alleen bruikbaar icm het verlengsnoer van de motorverwarming.
klant n.c. nielsen (scandinavie) heeft het vrijwel standaard op al haar trekkers, net als een uitgebreid lampenpakket.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Hij starte zonder problemen! Bij het starten gaf de meter -15 aan en onder het rijden werd dit zelfs -20!
Op de snelweg heeft hij maar 70 gereden, vanwege dichte mist en begonnen de ramen zelfs te bevriezen onder het rijden..
Ik moet zeggen dat de 360 er nu wel cool uitziet, grijs met een hele wit aanslag erover! En een paar dooivlekken van de motorwarmte en de koplampen.. en witte spiegelkappen van de aangevroren mist! Echt een mooi bleed
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-