Verenigingsvraagje

• VolvoMafia Walter Saris (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 08:48 #747085 door VolvoMafia Walter Saris (GAST)
Beantwoord door VolvoMafia Walter Saris (GAST) in topic Verenigingsvraagje

Lucluc;83062 schreef : Beetje flauw, Walter. Je hebt van mij een reactie gekregen en daar heb je ook weer op gereageerd, maar dat zeg je er niet bij.

Wij werken met vrijwilligers en hebben er een tekort aan. We hebben al maanden een vacature voor penningmeester en ledenadministrateur en daar is tot nu toe 1 reactie op geweest (Joost :y:). Waren er maar meer mensen met zo'n instelling. De club wordt gevormd door haar leden. Meld je aan om mee te helpen en de club zal er vast beter van worden.

Op dit moment werkt Freddy in z'n eentje aan drie taken: vice-penningmeester (opstellen van de jaarekening), alle taken van de penningmeester EN de ledenadministratie. WE WACHTEN DUS OP MENSEN DIE DEZE TAKEN OVERNEMEN :cry:

Excuus Jeanluc. Feit is wel dat ik meerdere keren heb moeten vragen om een reactie. Ook Wouter heeft aangegeven het bericht te hebben ontvangen. Maar vervolgens hoor je weer niets.

Heb begrip voor jullie bezettingsproblemen. wellicht een idee om met elkaar de achterstand weg te werken en niet alles op Freddie's schouders te laten rusten? En ik weet maar al te goed hoe het gaat binnen verenigingen, ben zelf actief geweest bij zowel 300 club als 850 club...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2009 16:45 #747125 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Verenigingsvraagje

Bodejodel;83072 schreef : Ik zou het zeker doen!
Voor zover ik ze persoonlijk ken zitten er erg leuke mensen in het bestuur, dus d?t mag het probleem niet zijn!
Iedereen vervult zijn bestuurstaken grotendeels vanuit huis, op de vergaderingen na uiteraard. (en zelfs die zijn bij de mensen thuis volgens mij.)

Ah, dank je voor de info en de aanmoediging Jeroen. :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2009 16:51 #747126 door V300 register

Erik;83112 schreef : Bij mensen die niet ontspannen waren werkte ik meestal ontspannend. Meestal ging ik op een open vlakte (bijv. een vlakke en lege parkeerplaats van een bedrijventerrein) lekker iemand laten bewegen met de auto; stukje naar achteren, naar voren, bochten draaien met 1 hand met twee handen en vooral relaxed. Als je daarna de weg op gaat is het meestal een stuk eenvoudiger.
Ik mag alleen geen les/begeleiding geven aan mensen zonder rijbewijs.

Met mijn vorige instructeur ging ik inderdaad vaak even achtjes rijden op een lege parkeerplaats, of wat rondjes rijden in het hofje hier, dan zat ik er weer een beetje in en ging het ook beter.

De nieuwe instructeur gaf me het advies om van te voren lekker rustig op de bank te gaan zitten met een boek en een kopje thee.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2009 17:47 #747138 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Verenigingsvraagje
Dat advies is misschien wel behulpzaam, maar zodra je in die auto zit kan dat gelijk weer tenietgedaan zijn.

Nu is het leuk om te rijden op zo'n parkeerplaats: lekker slippen in de ruimte, handrem aantrekken, tegensturen, remproeven, pionnetjes neerzetten etc. etc.: voertuigbeheersing heet dat. Heb ik vandaag en gisteren ook gedaan. FF mezelf een slipcursusje gegeven.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2009 21:21 #747202 door V300 register
Doe ik ook regelmatig, als ik de kans krijg. ('k haat het, ziek thuis zitten)

Da's met zo'n groot bakbeest nog een slag leuker. :w00t:
(Hoe leer je anders hoe zo'n wagen reageert... liever dan dan als het fout gaat... :f)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2009 21:36 #747213 door V300 register
Bij het idee van een mintgroene auto voor een bedrag van twee paar schoenen kreeg ik ook al visioenen van spelen op een lege parkeerplaats. :w00t:

Ja, daar wel.... zonder andere verkeersdeelnemers...

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-01-2009 22:22 #747228 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Verenigingsvraagje

racousho;82574 schreef : :yummie: Help! mijn man heeft een hobby!!! haha

hoelang zal john williams het uithouden tussen de v3c jongens?:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC