Verenigingsvraagje
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;83045 schreef : We hebben een ziekte/afwezigheids topic. Hebben jullie nog hulp nodig van mensen uit de buurt?
Aha, zo maar even de zoekfunctie loslaten dan.

Dank je wel voor het aanbod Erik

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Contacten met de maffia opzeggen is levensgevaarlijk :yesyes:VolvoMafia;83055 schreef : anders kan er wel iemand op mijn naam
Ik probeer al een tijdje mijn lidmaatschap op te zeggen (auto verkocht) en krijg daar ook geen reactie op... Van de week nog maar een mail gestuurd...
- V300 register
- Verbannen
-
VolvoMafia;83055 schreef : anders kan er wel iemand op mijn naam
Ik probeer al een tijdje mijn lidmaatschap op te zeggen (auto verkocht) en krijg daar ook geen reactie op... Van de week nog maar een mail gestuurd...
Beetje flauw, Walter. Je hebt van mij een reactie gekregen en daar heb je ook weer op gereageerd, maar dat zeg je er niet bij.
Wij werken met vrijwilligers en hebben er een tekort aan. We hebben al maanden een vacature voor penningmeester en ledenadministrateur en daar is tot nu toe 1 reactie op geweest (Joost :y:). Waren er maar meer mensen met zo'n instelling. De club wordt gevormd door haar leden. Meld je aan om mee te helpen en de club zal er vast beter van worden.
Op dit moment werkt Freddy in z'n eentje aan drie taken: vice-penningmeester (opstellen van de jaarekening), alle taken van de penningmeester EN de ledenadministratie. WE WACHTEN DUS OP MENSEN DIE DEZE TAKEN OVERNEMEN

- V300 register
- Verbannen
-
Als ik kan helpen met de technische commissie of de evenementen commissie, laat maar horen. (ik en penningmeester... ik ken m'n eigen administratie... niet doen dus :no:)
Oh, zaterdag gaan we er wel bij zijn als het gaat zoals het nu gaat. (al dan niet dik ingepakt

- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc schreef : Wij werken met vrijwilligers en hebben er een tekort aan. We hebben al maanden een vacature voor penningmeester en ledenadministrateur en daar is tot nu toe 1 reactie op geweest (Joost :y:). Waren er maar meer mensen met zo'n instelling. De club wordt gevormd door haar leden. Meld je aan om mee te helpen en de club zal er vast beter van worden.
Op dit moment werkt Freddy in z'n eentje aan drie taken: vice-penningmeester (opstellen van de jaarekening), alle taken van de penningmeester EN de ledenadministratie. WE WACHTEN DUS OP MENSEN DIE DEZE TAKEN OVERNEMEN
Ja eh, ik denk erover na. Ik ben sinds kort werkloos, ik heb een (financieel)administratieve achtergrond, zij het zonder papieren, alleen met een certificaat boekhouden. Ik vermoed dat ik zonder al te veel moeite beide taken zou kunnen vervullen. Ik vraag me af hoeveel werk het is en of ik het thuis kan doen. Ook vraag ik me af wat er onder goede communicatieve vaardigheden vertaan wordt.
Ik wil ook nog graag tijd besteden aan mijn hobbies als speksteen bewerken en een cursus binnenhuisarchitectuur. En ons huishouden moet ook gebeuren. Mijn energie is wat beperkter dan van de meeste vrouwen van mijn leeftijd, dus ik moet er wel evenwicht in vinden.
Aan de andere kant is het wel leuk om de administratie te doen voor iets waar je je betrokken bij voelt. Ik zou mijn werkervaring op dat gebied een beetje bij kunnen houden en dat doet het dan ook weer leuk op mijn CV.
(Al weet ik niet of dat veel uitmaakt voor de sociale werkvoorziening waar ik op de wachtlijst sta voor begeleid werken. Die wachtlijsten zijn lang. uiteindelijk wil ik toch iets creatievers en uitdagenders doen dan administratief werk.)
Twijfels dus of ik me hiervoor aan wil melden en dit aan wil gaan. Ik vind het ook gewoon eng hoor, maar ja dat heb ik vaker met neuwe dingen, en toch wil ik ook juist graag nieuwe dingen doen... om het makkelijk te maken.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Voor zover ik ze persoonlijk ken zitten er erg leuke mensen in het bestuur, dus d?t mag het probleem niet zijn!
Iedereen vervult zijn bestuurstaken grotendeels vanuit huis, op de vergaderingen na uiteraard. (en zelfs die zijn bij de mensen thuis volgens mij.)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hier ook een diepe zucht, net mijn eerste automaatles gehad, na 38 uur schakellessen, en nu moet ik eerst leren ontspannen in een auto zitten. De lessen zijn in een nagelnieuwe Hyundai, en ik ben nu al vriendjes met het grootlicht.... Daar had ik in de Volvo v40 van mijn vorige instructeur nooit last mee. Ik geloof dat ik een wat stuggere auto toch prettiger vind. Zo'n automaat heeft verder wel voordelen gelukkig. :yesyes:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik mag alleen geen les/begeleiding geven aan mensen zonder rijbewijs.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-