Verenigingsvraagje
- Mark Smeets
- Moderator
-
Nee, wel 360:+racousho;82411 schreef : hebben jullie ook 340 tatoe's? en een dekbed?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
racousho;82411 schreef : hebben jullie ook 340 tatoe's? en een dekbed?
Als dat laatste bestaat in 343/345 vorm wel!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Natuurlijk is een hobby belangrijk, alleen zal je soms moeten kijken hoever je dat passionele laat gaan. Bedoel, het moet geen obsessie worden toch? Verder moet niemand mij te serieus nemen als ik er opmerkingen over maak, ik respecteer ieder zijn ding. En wil je graag douchen met auto shampo en hot wax in je haar...doen!
- V300 register
- Verbannen
-
:humor: Zover is Jan gelukkig niet... Ik ben tenminste nog geen autoshampoo en hotwax tegengekomen in de badkamer... Het gootsteenkastje staat daarentegen wel weer vol met dat soort dingen. Huishouden is geen hobby van ons.racousho;82878 schreef : Ook ik heb me al tijden geleden aangemeld om lid te worden ... maar ik begrijp dat dat nog niet verwerkt is. Ik hoop dat die gene die dat regelt dit ook leest, en verder wacht ik het wel af.
Natuurlijk is een hobby belangrijk, alleen zal je soms moeten kijken hoever je dat passionele laat gaan. Bedoel, het moet geen obsessie worden toch? Verder moet niemand mij te serieus nemen als ik er opmerkingen over maak, ik respecteer ieder zijn ding. En wil je graag douchen met auto shampo en hot wax in je haar...doen!
Ah, en af en toe doet hij ook wat voor mijn hobby's, hij heeft pas nog 12 kilo speksteen voor me naar de auto gesjouwd en dat was nog best een eind lopen naar de parkeergarage.
Ik hoop wel dat we erbij zijn zaterdag. Jan ligt met griep op bed.:flame: is wel van toepassing, vannacht had hij ruim 39 graden koorts.
Ledenadministratie doen? Daar moet ik even over nadenken...huysmans;82209 schreef : Ah, ok... ik en administratie is geen goed idee... dus verder zoeken op dat punt. (Of Tabitha moet het leuk vinden te doen
)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vond het trouwens wel een erg warm kacheltje naast me, uiteindeljk maar het raam open gezet voor frisse lucht...

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gelukkig is het DAF-museum ook verwarmd.
In Limburg word het koudst -15 tot -20. Ik heb al gehoord dat bij iemand de koppelingsplaten waren vast gevroren.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-