Ontwerpwedstrijd nieuwe V3C Flyer

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 22:15 #628242 door V300 register
Ontwerpwedstrijd nieuwe V3C Flyer is gemaakt door V300 register
De huidige flyer die op de website staat is nogal verouderd!

Bij deze wil ik jullie graag uitdagen om een fraaie, originele V3C flyer te ontwerpen.

De preciese uitvoering laat ik aan de ontwerpers over.
Denk daarbij aan de volgende mogelijkheden:

- A4 enkelzijdig of dubbelzijdig
- A4 gevouwen tot A5 (met 4 kanten)
- A4 in 3 delen gevouwen (zoals menukaarten vaak zijn)
- ... verzin zelf iets.

Voor de tekst kun je gebruik maken van de onderstaande quote. Deze is niet 'heilig' en mag dus aangepast worden als het resultaat daardoor beter/mooier is.

Beste Volvo 300 bezitter,

Bent u al bekend met de Volvo 300 Club?
U zult het zich misschien niet realiseren, maar uw auto is bijzonder!

Van de zeer populaire Nederlandse gezinsauto van weleer is inmiddels het grootste deel uit het straatbeeld verdwenen. Niet zo vreemd natuurlijk want het type is al sinds 1991 uit productie, en de oudste versies hebben de leeftijd van 30 jaar al ruim gepasseerd.
Zoals u misschien al ervaren heeft, is de kennis en ervaring met het type zowel bij Volvo garages als universele garages hard aan het uitsterven. Voor uw ?oldtimer in wording? kan dit dus lastige problemen opleveren, om nog maar te zwijgen over de beperkende maatregelen die diverse overheden links en rechts invoeren voor de ?milieubescherming? Dit alles betekent dus dat het vanaf nu alleen nog maar bergafwaarts gaat met de Volvo 300 serie, als we tenminste niet ingrijpen. En dat kunnen we!

In 2001 hebben we een vereniging opgericht, met als doel het behoud van de Volvo 300 serie. De Volvo 300 Club, alias V3C, is een club waarbij alle Volvo 343/345/340/360 rijders en liefhebbers zich kunnen aansluiten. De club brengt diverse groepen liefhebbers bijeen, van hen die vooral de Nederlandse roots (het DAF-verleden) van het type aanspreekt, tot de fans van de onverwoestbare Zweedse motortechniek van de 2-liter uitvoeringen. Wat we allemaal gemeen hebben is dat we vinden dat de 300-serie het waard is om bewaard te blijven.

Evenementen
V3C leden organiseren om beurten (door het hele land verspreid) evenementen zoals toertochten, puzzelritten en gezelligheidsbijeenkomsten. Ook is er ieder jaar een ?nachtrit? waarbij je je weg moet zien te vinden in het donker.

Technische ondersteuning
De club heeft ook een Technische Commissie, die sleuteldagen organiseren waarbij u onder begeleiding aan uw eigen auto kunt werken. De TC beantwoordt ook technische vragen van de leden via email en/of het V3C Forum. Specifiek aandachtspunt is de unieke CVT-automaat ?variomatic? die vrijwel geen enkele garage kan repareren, terwijl dit eigenlijk heel simpel is.

Informatievoorziening
Het clubblad, de ?Volvoice? is een full-colour kwartaalblad met aankondigingen, evenementenverslagen, technische informatie en wetenswaardigheden. Naast het clubblad is er een online documentatie archief waar een breed scala aan informatie is samengebracht. Dit betreft een uitgebreide collectie van ingescande verkoopfolders,

Belangenbehartiging
Om samen een vuist te kunnen maken tegen overmatige regeldrift van de overheid, is de kracht van het getal en een goede lobby onontbeerlijk. Dit is dan ook de reden dat V3C is aangesloten bij de FEHAC, de landelijke koepelorganisatie van oldtimerclubs. Namens onze leden doet FEHAC belangrijk lobbywerk in Nederlands en Europees verband.

Het lidmaatschap kost ? 35,- per jaar. Als u zich als lid aanmeldt, kunt u genieten van de voorzieningen en voordelen die de club biedt, en bijdragen aan het behoud van de laatste echte Nederlandse auto! Kijk voor meer informatie, aanmeldingsgegevens en het gratis V3C Forum op de website: www.volvo300club.nl

Met vriendelijke groeten,
DE VOLVO 300 CLUB

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-11-2008 22:21 #739131 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Ontwerpwedstrijd nieuwe V3C Flyer
Daar had ik laatste al een idee voor!
Iemand had een foto gevonden van een 'goed lachse' meid op de motorkap van een 300! Als we die nu op Doeke's auto fotoshoppen.... ;)

Of een collage met de mooiste auto's van de club?

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-11-2008 22:23 #739135 door Mark Smeets
gevonden!

punkazz;74594 schreef : Ik sta er ook bij met mijn goddelijke lichaam :)

(.......)

Kijk ik op haar website ligt er weer iemand op de kap, haha.

(.......)

Ze is dus fotografe, misschien kan ze eens iets fotograferen voor de club?!

Helaas is er eigenlijk net iets te weinig van de auto zelf te zien.. Maar van de andere kant weten we allemaal dat 'sex sells' ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 22:27 #739137 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ontwerpwedstrijd nieuwe V3C Flyer
Ik kan niet zo goed tegen tandvlees bij een dame, al zou ik voor haar, op dit moment, een uitzondering maken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 22:35 #739141 door V300 register

Lucluc;77511 schreef : Ik kan niet zo goed tegen tandvlees bij een dame, al zou ik voor haar, op dit moment, een uitzondering maken.

+1 :yeah:

Maar de flyer moet wel goedkoop uit te printen zijn toch? Dus niet te veel kleuren en plaatjes.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
26-11-2008 22:50 #739146 door Mark Smeets
Of niet te grote plaatjes dan..
A4 gevouwen tot A5 (met 4 kanten) lijkt me dan de beste oplossing.
Dan kun je een voorpagina maken met een leuke foto, aan de binnenkant de 'standaard' tekst, en op de achterkant contact gegevens..
Of misschien omdat we allemaal zelf de flyer uit moeten printen, ruimte voor de 'forum' naam van degene die de flyer heeft 'gepost'

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 22:52 #739147 door V300 register
Niet dubbelzijdig lijkt me ook een pr?, veel makkelijker, gewoon A4 omvouwen tot A5, krijg je meer een flyer formaatje. Forum-naam is wel cool idee!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 23:04 #739157 door V300 register
Ik werk bij een digitale drukkerij, misschien kan ik nog iets betekenen.

Jack

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 23:25 #739162 door V300 register
Hmm het is niet geheel doelmatig (toch wel veel foto's, maar die komen uit mijn eigen archief en die zijn dus niet definitief), maar het geeft een idee. Ik ben overigens zo vrij geweest om de tekst hier en daar wat aan te passen.

Bijlagen:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-11-2008 23:29 #739164 door V300 register
Ok, prima :)

Dat Volvo 300 Club logo mag wel een wit achtergrondje krijgen.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC