360 GLT met kromme velgen op TU Delft
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb de auto destijds verkocht wegens geldnood. Ik moet heel eerlijk zijn dat als ik de reacties lees in dit topic, ik het heel vreemd vind dat niet iemand van jullie hem gekocht heeft. Zo ging het dus al toen ik nog actief was bij de club, en blijkbaar nog steeds. Ik kreeg reacties op de advertentie met een enorme lijst aan vragen, wat meer op 'vissen' leek in plaats van interesse en ik kreeg een belletje of de auto nog te koop is en wanneer hij opgehaald kon worden. In zo'n geval is het dus heel simpel en is de auto verkocht. De auto is echt niet voor de hoofdprijs verkocht en dat wilde ik er ook niet voor hebben. De nieuwe eigenaar had misschien ook geen ambities om de auto 'elke week te wassen' en lid te worden van de club, maar hij vond het wel een te gekke auto en kan me dus niet voorstellen wat hier gebeurd is.
By the way, is het trouwens niet een beetje vertrouwen schending om gegevens op te gaan zoeken via dealer systemen, en dit vrolijk op een openbaar forum te gaan melden?
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
randomhero;72859 schreef : Ik moet heel eerlijk zijn dat als ik de reacties lees in dit topic, ik het heel vreemd vind dat niet iemand van jullie hem gekocht heeft. Zo ging het dus al toen ik nog actief was bij de club, en blijkbaar nog steeds. Ik kreeg reacties op de advertentie met een enorme lijst aan vragen, wat meer op 'vissen' leek in plaats van interesse...
Op dat moment had ik al 4 auto's en ik ben ook blij dat ik er twee heb kunnen verkopen. Je gaat er toch vanuit dat dit soort auto's bij een liefhebber belanden. Een dergelijke mishandeling verwacht je niet.
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;72857 schreef : Was vanavond op cursus bij Festo in Delft, nog even langs gereden. Bon van de politie op de voorruit, en sticker van een demonagebedrijf op de zijkant opzoek naar de eigenaar. Iemand binnen m'n kennissenkring is agent, en gaat kijken of hij wat zou kunnen regelen. Dus wie weet....
Hmm, de ontwikkelingen zijn ineens allemaal erg snel gegaan. Laten we hopen dat die 360 niet binnen de kortste keren naar de Pametex gaat....
Ongeveer zo'n 10 jaar geleden heb ik bij mij in de wijk ook eens een groene V66 uit 1978 in een soortgelijke staat zien staan. Was ook best een vreemd gezicht, zeker omdat de V66 toen al een soort van klassieker was. Banden waren lekgestoken, koplampen ingetrapt, plaatwerk had veel deuken opgelopen, ruiten lagen eruit, uitlaat lag er los onder...
- V300 register
- Verbannen
-
eipmiw;72862 schreef : Sneue afloop. En het meest rot voor Thomas als Vc3-lid
Foutje, bedankt.. thomas is sinds dit jaar geen lid meer (wegens de verkoop van de GLT)
na opschoning van de ledenlijst op de website, moeten de forumusers nog aan de beurt komen
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;72857 schreef : Was vanavond op cursus bij Festo in Delft, nog even langs gereden. Bon van de politie op de voorruit, en sticker van een demonagebedrijf op de zijkant opzoek naar de eigenaar. Iemand binnen m'n kennissenkring is agent, en gaat kijken of hij wat zou kunnen regelen. Dus wie weet....
idd stickers van de sloper zitten erop. De flyer die ik onder de voorruit had gedaan van de volvo 300 club, is er wel onder vandaan gehaald...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat heeft die sloper vast gedaan zodat hij de slooppremie kan opstrijken... :uh-uhh:noot20;72898 schreef : De flyer die ik onder de voorruit had gedaan van de volvo 300 club, is er wel onder vandaan gehaald...