360 GLT met kromme velgen op TU Delft
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
nieuwe einddemper, nieuwe velgen en inderdaad rijden maar.
een carosseriewerker heeft wat meer werk aan de auto...
en dan is de motorkap nog nieteens open geweest
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Joyriding zal het denk ik niet geweest zijn. Ik denk meer een soort van "studentenlol". Dus na zo'n 10 biertjes even een oude auto proberen in elkaar te rijden.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
misschien is deze gozer/dame op dit moment wel noodgedwongen om de auto zo te laten staan door een ongeluk (ivm de velgen) en boeit het uiterlijk van de wagen hem/haar niet zoveel.
dergelijke autosletten zijn er helaas meer dan genoeg in dit land, goedkope auto met een jaar apk kopen, in een jaar helemaal afberen en hop naar de sloop
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;72253 schreef : ja leuk, straks gaat iedereen die vind dat een wat oudere auto er als een wrak uiziet (wat mensen die nieuwere auto's rijden nogal snel doen) naar de gemeente bellen om deze op te laten halen!!
Deze 360 wekt bij mij de indruk dat 'ie gewoon gedumpt is om er vanaf te zijn. Rijdbaar is deze 360 op dit moment even niet meer te noemen. Voor sommigen aanleiding (b.v. gemeente/politie) om dergelijke voertuigen als "wrak" aan te merken. In dat geval moet een dergelijk voertuig er langer dan een paar maanden staan.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb de auto sinds het begin van dit jaar telkens gespot op de parkeerplaats van Werktuigbouwkunde bij de TU. Eerst wat het een erg nette auto zonder deuken of wat dan ook. Toen zag ik op een gegeven moment een deuk in het voorscherm er bijgekomen was. Een poosje later zag ik dat de achterbumper er half aan hing. En nu zie ik dit. Dus de rest van de deuken zijn pas gekomen...
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
dit gaat al sinds de komst van de auto zo; enige verschil met vroeger is dat we nu camera's hebben om alles vast te leggen

- J. Ruiter
- Verbannen
-