360 GLT met kromme velgen op TU Delft

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 19:14 #734072 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
de achterbumper lijkt los te zitten van de stalen steun rechtsachter,
nieuwe einddemper, nieuwe velgen en inderdaad rijden maar.

een carosseriewerker heeft wat meer werk aan de auto...

en dan is de motorkap nog nieteens open geweest

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2008 19:19 #734073 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
Of gewoon de gemeente bellen om te zeggen dat er een autowrak bij de TU staat. Deze halen ze dan vanzelf op. Vervolgens zeggen dat dit autowrak nog bruikbaar is voor de demontage van onderdelen om een ?chte liefhebbersauto te perfectionneren. Of gewoon proberen om deze 360 compleet te kopen!

Joyriding zal het denk ik niet geweest zijn. Ik denk meer een soort van "studentenlol". Dus na zo'n 10 biertjes even een oude auto proberen in elkaar te rijden.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 19:21 #734075 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
ja leuk, straks gaat iedereen die vind dat een wat oudere auto er als een wrak uiziet (wat mensen die nieuwere auto's rijden nogal snel doen) naar de gemeente bellen om deze op te laten halen!!

misschien is deze gozer/dame op dit moment wel noodgedwongen om de auto zo te laten staan door een ongeluk (ivm de velgen) en boeit het uiterlijk van de wagen hem/haar niet zoveel.

dergelijke autosletten zijn er helaas meer dan genoeg in dit land, goedkope auto met een jaar apk kopen, in een jaar helemaal afberen en hop naar de sloop

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2008 19:27 #734078 door V300 register

AvdAkker;72253 schreef : ja leuk, straks gaat iedereen die vind dat een wat oudere auto er als een wrak uiziet (wat mensen die nieuwere auto's rijden nogal snel doen) naar de gemeente bellen om deze op te laten halen!!

Deze 360 wekt bij mij de indruk dat 'ie gewoon gedumpt is om er vanaf te zijn. Rijdbaar is deze 360 op dit moment even niet meer te noemen. Voor sommigen aanleiding (b.v. gemeente/politie) om dergelijke voertuigen als "wrak" aan te merken. In dat geval moet een dergelijk voertuig er langer dan een paar maanden staan.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-10-2008 19:34 #734080 door V300 register
Even wat meer historie over de auto,

Ik heb de auto sinds het begin van dit jaar telkens gespot op de parkeerplaats van Werktuigbouwkunde bij de TU. Eerst wat het een erg nette auto zonder deuken of wat dan ook. Toen zag ik op een gegeven moment een deuk in het voorscherm er bijgekomen was. Een poosje later zag ik dat de achterbumper er half aan hing. En nu zie ik dit. Dus de rest van de deuken zijn pas gekomen...

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
17-10-2008 19:58 #734085 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
Van die foto's word mijn Volvo hart wel erg verdrietig............wil iemand alsjeblieft deze wees adopteren?

Gr; Wouter.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 23:21 #734122 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
Kevin, hoe krom het ook is, toch denk ik dat je beter niet op die manier de gegevens van de eigenaar mag/kunt gebruiken. Hoewel ik het zelf wel zou doen:)

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-10-2008 23:23 #734124 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
Ik weet niet eens of het kan? Weet niet of de RDW dat toont bij afmelden? Heb het idee van niet. Maar proberen waard. Volvo houd het ook bij volgens mij. Want bij grote omruilacties enzo kunnen ze precies de juiste eigenaren aanschrijven die er voor in aanmerking komen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2008 02:06 #734136 door V300 register
typische studenten aftrapbak. reddeloos verloren.

dit gaat al sinds de komst van de auto zo; enige verschil met vroeger is dat we nu camera's hebben om alles vast te leggen :)

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-10-2008 12:18 #734149 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 360 GLT met kromme velgen op TU Delft
echt jammer van deze glt...

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC