360 GLT met kromme velgen op TU Delft
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;72331 schreef : Nou, echt reddeloos verloren is deze 360 GLT ook weer niet. Er zitten nog zat goede onderdelen op die hun weg kunnen vinden naar liefhebbersauto's, zoals het GLT-interieur, de GLT-klokkenset, de zwarte grille, de koplampwissers en natuurlijk de GLT-bumpers.
Deze GLT met APK tot januari is verknald door enkele mensen.
Maar ik lees topics waar de 360 GLT wordt opgenknapt die in veel slechter staat zijn! Tja, deze heeft een paar deukjes en de velgen.....
Moet je eens kijken hoe strak hij is!
Uitlaat glimt er onder vandaan!
- V300 register
- Verbannen
-
Hopeloos verloren gold trouwens voor de auto als geheel. zodra je het gaat hebben over individuele nog bruikbare onderdelen, is dat enkel bevestiging van de stelling....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar het is een gok...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Op deze manier een auto naar de sloop helpen (want dat is het gewoon) vind ik buitengewoon zielig.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar wellicht willen ze hem wel voor sloperstarief (25 euro ofzo?) door iemand van de club laten afvoeren en slopen? Hebben wij er tenminste nog wat lol van.
Misschien even een tweede briefje met die info + een telefoonnummer onder de ruit achterlaten.
Mocht dit van de grond komen en de auto moet kunnen rollen, dan heb ik hier nog een setje stalen velgjes liggen die er wel even tijdelijk onder kunnen.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Van het weekend moest ik langs de Vliet zijn in een oude bunker van net na de 2e wereld oorlog. Maar dat terzijde, kwam een stukje door de TU-wijk en trof daar deze zielige GLT aan. Pa zat erbij en die vond hem er maar zielig bij staan. Hij vertelde me dat Volvo alle bij dealer-onderhouden volvo's in een reigster bij houdt. Hij heeft het kenteken vandaag opgevraagd, en ik heb ook de gegevens van de eigenaar. Volgens het register van Volvo. Ik had goede hoop, de auto was namelijk op 14 januari overgeschreven. En de gegevens zijn ook bijgewerkt. Op RDW.nl zie ik dit ook als laatste overschrijf datum.
Zo net dus even gebeld. De eigenaar was op vakantie, en zou morgen terug zijn. Ik kreeg de dochter aan de lijn, die vertelde dat haar broer inderdaad in een Volvo 360 heeft gereden. Maar deze al weer verkocht heeft.
Dan houd het dus helaas op...
Overigens raar dat de RDW dan nog niet is bijgewerkt, maar goed.
@ No?, kenteken wat jij nog had gestuurd is nooit meer bijgewerkt sinds de eerste eigenaar in het systeem. Dus die staat op "blanco" bij Volvo. Dat houd dan dus ook op.
- V300 register
- Verbannen
-
Die andere auto is een 1700 die in Noordwijk staat. Het gras groeit er inmiddels om heen. Maar ik denk dat daar ook niet veel meer mee te beginnen is...
Als die GLT nog kan worden gekocht op een 1 of andere manier, laat het dan maar weten...
Grt No?