Schrikbarende aantallen
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Lucluc;141521 schreef : In principe goed nieuws.
:S :wtf2: wat je goed nieuws noemt :confused:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
2 Fast 4 U;141520 schreef : Zonde, heel wat "C" Kadettjes een BWM 02 een paar Mercedessen wat Fords, zonde, heel zonde.
Hadden de nodige liefhebbers heel wat onderdelen van gehad. Nu rotten ze weg of gaan de smeltkroes in.
Die laatste foto is volgens mij al een jaar of 15 ? 20 terug gemaakt....
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoeveel 300 series zijn er aangegaan door dit? Ik denk dat het er best veel zijn. Wanneer komt de nieuwe lijst met hoeveel auto,s er rijden van een bepaald type?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
De jongeren hebben geen geld voor een nieuwe, en de ouderen kopen meestal geen nieuwe meer of "geven" de 340 aan een kleinkind o.i.d.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;141526 schreef : Ja en de bovag wou de actie nog verlengen ook... Voor hun natuurlijk logisch meer nieuwe wagen die verkocht worden.
Hoeveel 300 series zijn er aangegaan door dit? Ik denk dat het er best veel zijn. Wanneer komt de nieuwe lijst met hoeveel auto,s er rijden van een bepaald type?
Ik denk dat er vooral rotte Opel (E) Kadetts, Peugeot 205's (van voor de facelift in 1991), Peugeot 309's, Renault 19's en Suzuki Alto's (1986-1996) naar de sloop zijn gegaan. Tot een tijdje terug zag je deze oude auto's nog erg veel rijden (vooral die vierkante Alto's), maar tegenwoordig lijkt het er op dat ik ze een stuk minder zie. Oude Starletjes en Volkswagen Golfs II kom ik nog regelmatig tegen.
- V300 register
- Verbannen
-
* t van tegen.
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
gromsound;144339 schreef : 17 stuks 345 over??? geloof ik niks van. Alleen in mijn omgeving weet ik er de helft al van te staan met geldig kenteken... dit moet een administratief foutje zijn. Maar goed daar is de RDtW* expert in tot mijn regelmatig ongemak.
* t van tegen.
Da's dan wel toevallig, ik kwam ook al bijna aan de 17 :+
Maak eens wat foto's, wellicht zit er overlap in.
- V300 register
- Verbannen
-