Autohobby = Geldverspilling ?
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
dus in hoeverre dat simpeler is.. you tell me.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;177367 schreef : moet je wel een passende sensor kunnen vinden en daar kom je ook niet zomaar aan...
Die kocht je toch gewoon van een VW Golf 2 kan ik me herinneren? Staat ergens op het forum beschreven.
- V300 register
- Verbannen
-
Inmiddels heb ik al 3x aan een lascursus meegedaan.... maar nog steeds niet de stap genomen om ook werkelijk een apparaat aan te schaffen.
En toen werd ik ineens gebeld door mn zwager die bij familie op bezoek was, waar ze een lasapparaat 'over' hadden

Het betreft een apparaat dat gebruikt is bij een constructiebedrijf dus het is een vrij zware machine; theoretisch kan die ook op 230V (normaal stopcontact) maar dan moet het wel een 32Amp?re groep zijn...

Lincoln Powertec 250C
[ATTACH]3195[/ATTACH]
Ik heb er nog een hoop spul bij gekregen, o.a. de kabels+lastoorts, een zwikkie nieuwe lastips (waar de draad wel eens in vast gaat zitten), een tang om de draad op de goede lengte te knippen, een reduceerventiel, een halve rol lasdraad, etc.
wat nog ontbrak was een gasfles en die heb ik inmiddels via marktplaats op de kop getikt.. via het bedrijf waar het apparaat vandaan komt kan deze gevuld worden dus heb een lege gekocht voor niet teveel.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dit is nu typisch iets wat dan maar net toevallig jouw kant kant op komt rollen (bijna letterlijk), want nieuw is zo'n apparaat vast redelijk onbetaalbaar voor de gewone man.
Hebben we er straks weer iemand bij binnen de club die kan lassen, leuk.
- V300 register
- Verbannen
-