Gespot 340 bordeauxrood
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 12:02 #817296
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gespot 340 bordeauxrood
dani?l niet blijkbaar. of hij zit ons een beetje te pesten natuurlijk

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 21:16 #817366
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gespot 340 bordeauxrood
Bordeauxrode Volvo 340 GL te koop.
Dat is dan de prijs nagemoeg een gloednieuwe originele Volvo accu ( zware uitvoering ) die er pas inzit.
Er zit nog veel meer aan goede onderdelen in. o.a een zo goed als nieuwe radiateur
Interieur nog in perfekte staat
Banden 80%
Uitlaat 80% ( moet op 1 plaats gelast worden, gebroken, niet verroest.
Nieuwe koppelingsplaten vorig jaar vervangen ( nog net de laatste origenele Volvo koppelingsset ).
Doorberekend met een redelijke restwaarde, vraag ik ? 495,-- ( nog net niet de prijs van een goede fiets )
Lucluc;133572 schreef : 100 euro.
Dat is dan de prijs nagemoeg een gloednieuwe originele Volvo accu ( zware uitvoering ) die er pas inzit.
Er zit nog veel meer aan goede onderdelen in. o.a een zo goed als nieuwe radiateur
Interieur nog in perfekte staat
Banden 80%
Uitlaat 80% ( moet op 1 plaats gelast worden, gebroken, niet verroest.
Nieuwe koppelingsplaten vorig jaar vervangen ( nog net de laatste origenele Volvo koppelingsset ).
Doorberekend met een redelijke restwaarde, vraag ik ? 495,-- ( nog net niet de prijs van een goede fiets )
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2010 21:34 #817368
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gespot 340 bordeauxrood
Een complete auto met enkele defecten is helaas altijd veel minder waard als de som van de goede onderdelen...
Voor 600 euro meer had ik mijn in perfecte conditie verkerende 360 met nog bijna 1 jaar APK voor de deur staan waar ik tot nu toe (25.000 km verder) geen bijkomende kosten aan gehad heb.
Ik denk dat je niet veel meer mag verwachten als de geboden 100 euro als je hem in zijn geheel wilt verkopen...
Voor 600 euro meer had ik mijn in perfecte conditie verkerende 360 met nog bijna 1 jaar APK voor de deur staan waar ik tot nu toe (25.000 km verder) geen bijkomende kosten aan gehad heb.
Ik denk dat je niet veel meer mag verwachten als de geboden 100 euro als je hem in zijn geheel wilt verkopen...
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2010 22:15 #817372
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Gespot 340 bordeauxrood
dan bied ik 99,95..
Moderators: Mark Smeets