Gespot 340 bordeauxrood
- J. Ruiter
- Verbannen
-
volgens mij heb ik jou wel eens gespot in hardinxveld giessendam..hommerson;53600 schreef : Wie was degeen, die op zaterdag 26 april j.l. bij AC Meerkerk/Tango pompstation de 340 ( uit mijn Volvo verzameling ) gespot en gefotografeerd heeft en de foto's op het forum zou plaatsen ?
Ik ben echt nieuwsgierig.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
En ga toch niet naar een Volvo garage met zo'n oude auto. Oke er staat Volvo op je wagen, maar het is niet alsof Volvo nog echt speciale kennis in huis heeft wat een degelijke andere garage niet heeft. Volvo vraagt veels te veel. Echt geen reden om de wagen naar de sloop te brengen. En wat is er mis met de vering? Zijn ze doorgerot ofzo? Oke schokdempers als ze lekken is afkeur, lawaai, niet dempend, whatever is geen afkeur, alleen lekkage. Die veren krijg je toch niet kapot? Zal wel weer aan mij liggen.
- Mark Smeets
- Moderator
-
En die schokdempers kunnen idd gaan lekken.
genoeg wat kapot kan dus

- V300 register
- Verbannen
-
Erik;133050 schreef : Overnemen kan altijd. 10 euro overschrijfkosten en ophaalkosten.
Het ziet er naar uit dat je tegenvallers (extra onderhoudskosten) bij een auto niet kan betalen. Ik adviseer je geen auto meer te nemen, dat is veel te duur voor je.
Ik heb momenteel thuis de keuze uit een Volvo S 90 ,een Volvo 440 Spirit en Volvo S 70 om me als Volvo fanaat te kunnen verplaatsen.
Laat ik het dan anders stellen. Ik heb het er niet meer voor over om nog meer geld en tijd in de 340 te steken.
Wie biedt ??
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Veerschotel is bij mijn zus d'r oude 340 GL letterlijk onder het rijden doorgerot, gevolg was een klapband. Als zoiets op de snelweg was gebeurd had het best slecht af kunnen lopen. Absoluut terecht dat een rotte schotel afkeur is.danielk;133386 schreef : Die veren krijg je toch niet kapot? Zal wel weer aan mij liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
danielk;133386 schreef : Die meuk vat je toch gewoon van de sloop? Gewoon poot en al. En kunnen die kapot ja? haha. Heb al een hoop 360's er doorheen getrapt
Ik hoop dat je daar nu mee gestopt bent. Er zijn nog maar een paar 360'tigs over en die willen we graag behouden.