Auto"Monteurs": Respectloze Auto"Slopers"!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;44570 schreef : Volgens mij heb ik het probleem al eens voorbij zien komen.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=188
Hier?
Stel dat je hier je oplossing vindt idan kan je hiermee naar de garage en je geld terug vragen.
Dan weet jij het beter.........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Overigens heb ik ook eens problemen met electra gehad en toen kon ik van Erik een kabelboom lenen als voorbeeld en dat is echt heel erg aan te raden. Ik weet zeker dat het probleem dan zo is opgelost. Ik ben morgen ook bij Erik en wil dan best even meekijken en wat dingen nameten.
Toen ik van de zomer mijn grijze 360 liet uitlijnen, toen stonden twee monteurs alleen maar complimenten te maken over mijn auto. Zo van: wat een heerlijke 2-liter motor, mooie velgen, mooi veel chroom en wat jammer dat je deze auto's bijna niet meer ziet rijden.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
En je moet je inderdaad niks van mensen aantrekken die de 300-serie maar niks vinden, ik heb er ook al genoeg opmerkingen over gehad. Laat me echt helemaal koud! :yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
2 Fast 4 U;44604 schreef : ik heb meer vertrouwen in mijn eigen kwaliteiten dan die van een "vakman", ondanks dat ik een zelf geleerde monteur ben
En de kwaliteiten binnen het forum en de club. Ere wie ere toe komt. :y:
- V300 register
- Verbannen
-
En ik moet zeggen dat er veel toch het wel leuk vinden dat ik met zo'n oud bakkie aankom en er zelf aan sleutel e.d. ! Toevallig werken bij ons ook een paar ex-volvo monteurs die me wel is met wat dingetjes helpen:P.
En hulp van de V3c leden/forummers af en toe natuurlijk..
Pauline: De hulp van Erik kan ik je ook ?rg goed aanraden!
- J. Ruiter
- Verbannen
-
ik ondervond het zelfde bij de dealer hier dordrecht,ik ga met mijn gle millionaire voor een servicebeurt+apk..hebben ze mijn koppeling vervangen terwijl ik er niets van af wist..punkazz;44586 schreef : Echt heeeeel irritant dit!
Voor wat het waard is:
Ik probeer altijd in te schatten wat voor 'n persoon ik voor me heb. Je merkt vaak direct al dat ze eigenlijk helemaal geen zin hebben om aan "zo'n" oude auto te gaan sleutelen. Bijvoorbeeld de Volvodealer (die m'n familie goed kent) in mijn vorige woonplaats reageerde altijd heel erg onge?nteresseerd zodra het over de 300 ging, ook bij de verkoop ervan. Ik zou mijn auto daar voor geen goud heen brengen hoe goed hij ook moge zijn.

- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat ik zoiso een afspraakje ga maken met erik (word mega vaak genoemd als GOEDE monteur die weet waar die over praat)
t doet me echt goed dat mensen zeggen dat mijn auto echt nog wel in orde is (omdat ze hem kennen of ernaar gekeken hebben)
1 ding is zeker, eigen/vaders-vakkennis of leden uit de club gaan mij helpen aan mijn wagen, en niet die prutsers van een geldwolven uit de garage.
net de halla grill verkocht aan een potentieel clublid, ff aangespoord om ook te komen hahah
- V300 register
- Verbannen
-
Ze begrijpen bijvoorbeeld dat ik de 340 rijdt en dat ik de kosten hierbij zo laag mogelijk wil houden, ze denken dan ook mee!
Terwijl een ander bedrijf mij gewoon weg zou sturen..
maar goed, we komen ook altijd met onze moderne auto langs, tenminste, als de garantie eraf is dan mogen ze er weer aan zitten

Mijn overige auto's gaan er wel naar toe en met veel plezier!
- V300 register
- Verbannen
-
knipperen, zou kunnen liggen aan de connector van de schakelaar waarmee
je de waarschuwingsknipperlichten aanzet (midden op je dashboard, tussen
de luchtuitstroomroosters). effe losmaken en inspuiten met contactspray.