Even voorstellen Matthijs....
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;39199 schreef : de fixemetator is geactiveerd
bedankt voor je moeiteyeehaa! Nou kan ik volwaardig posten :yesyes:
groetjes Matthijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niet geregistreerd;39171 schreef : beste matthijs,
ik ben al een tijdje lid van de club maar ik kan me niet inloggen...jij bent nieuw hier en kan me volgens mij best vertellen hoe ik dat moet doen??? zou je me willen mailen aub :Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
dan kan ik eindelijk eens online komen...je vraagt je af waarom ik jou vreaag maar met de helpdesk schiet ik niet veel op..ze gaven me verkeerde info en kan er niks mee..
dus bijdeze alvast bedankt
groetjes pauline
Heeee pauline, welkom op het forum! Ik hoop dat je inlogproblemen snel voorbij zijn en dat er nog veel meer mooie 300's in Oss zullen komen.
Wim
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;39150 schreef : Welkom Matthijs!
Vertel eens wat meer over je auto's. En natuurlijk in het bijzonder over je Volvo inclusief foto's natuurlijk!
En je motoren.................Ik ben zelf namelijk ook fanatiek motorrijder (in de stad, off-the-road en als 't niet regent
)
Ik en mijn vrouw zijn de trotse eigenaren van
> 1999 Toyota Avensis station Zilver
> 1989 Volvo 340 GL Chanpagne
> 1995 Triumph Trophy 900, Blauw. (gaat eruit van de zomer, we hebben deze niet meer nodig)
> 1991 Suzuki GS 500E, Zwart/zilver(gaat eruit, was mijn pekelfiets)
> 1967 Honda SS50m, Rood(nu SS125m) met motorkenteken
> 2001 Honda CBR600F, Zilver(van mijn vrouw)
> 1999 Honda VTR 1000 F Firestorm, blauw/paars
We rijden veel motor, en hebben al heel veel mooie plekjes in Europa gezien met de motor. (eerder reed ik het gehele jaar alleen met de motor).
(foto's van de Volvo lukt nog niet zo... 19,5 kb per foto is lastig als je nog een beetje formaat wil overhouden)
- V300 register
- Verbannen
-