Even voorstellen Matthijs....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 13:43 #626667 door V300 register
Even voorstellen Matthijs.... is gemaakt door V300 register
Hoi,

Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 14:32 #687652 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen Matthijs....

Matthijs1975;39144 schreef : Hoi,

Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs

Welkom Matthijs!
Vertel eens wat meer over je auto's. En natuurlijk in het bijzonder over je Volvo inclusief foto's natuurlijk!

En je motoren.................:) Ik ben zelf namelijk ook fanatiek motorrijder (in de stad, off-the-road en als 't niet regent ;))

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2007 16:20 #687654 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Even voorstellen Matthijs....

Matthijs1975;39144 schreef : Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs