Even voorstellen Matthijs....

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 13:43 #626667 door V300 register
Even voorstellen Matthijs.... is gemaakt door V300 register
Hoi,

Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 14:32 #687652 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Even voorstellen Matthijs....

Matthijs1975;39144 schreef : Hoi,

Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs

Welkom Matthijs!
Vertel eens wat meer over je auto's. En natuurlijk in het bijzonder over je Volvo inclusief foto's natuurlijk!

En je motoren.................:) Ik ben zelf namelijk ook fanatiek motorrijder (in de stad, off-the-road en als 't niet regent ;))

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2007 16:20 #687654 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Even voorstellen Matthijs....

Matthijs1975;39144 schreef : Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)

groetjes Matthijs

Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.

Registreren staat rechtsboven bij inloggen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 16:47 #687661 door V300 register

Doeke Dobma;39152 schreef : Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.

Registreren staat rechtsboven bij inloggen.

Nee, dat is in mijn geval toch echt anders! Ik had mij al netjes geregistreerd, maar heb niet de rechten gekregen> Ik wacht nog even af!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 16:57 #687663 door V300 register
Stuur anders voor de zekerheid even een prive-berichtje naar Wouter Nieuwlaat of Diede van Abs, de webmaestro's :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 20:16 #687671 door V300 register
Help

beste matthijs,

ik ben al een tijdje lid van de club maar ik kan me niet inloggen...jij bent nieuw hier en kan me volgens mij best vertellen hoe ik dat moet doen??? zou je me willen mailen aub : Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
dan kan ik eindelijk eens online komen...je vraagt je af waarom ik jou vreaag maar met de helpdesk schiet ik niet veel op..ze gaven me verkeerde info en kan er niks mee..
dus bijdeze alvast bedankt

groetjes pauline

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 21:50 #687686 door V300 register
reeds via mail op Pauline geantwoord....

maar wie jou dan verkeerde info gegeven heeft wil ik wel even weten natuurlijk :-)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 21:51 #687688 door V300 register
@Matthijs, heb je je email al gecontroleerd? je moet na registratie een bevestigingsmail ontvangen hebben, met daarin een link waar je op kunt klikken om je account te activeren.

Dit schijnt voor meer mensen een probleem te zijn, omdat de email soms wordt geblokkeerd door spamfilters enzo..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 23:06 #687696 door V300 register

antiekeradio;39188 schreef : @Matthijs, heb je je email al gecontroleerd? je moet na registratie een bevestigingsmail ontvangen hebben, met daarin een link waar je op kunt klikken om je account te activeren.

Dit schijnt voor meer mensen een probleem te zijn, omdat de email soms wordt geblokkeerd door spamfilters enzo..

Ik heb nog even gekeken in mijn mailbox, maar helaas heb ik dat mailtje niet (meer).
Misschien kan je me even handmatig activeren?
:D

alvast bedankt

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-11-2007 23:15 #687698 door V300 register
de fixemetator is geactiveerd :)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC