Even voorstellen Matthijs....
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Matthijs1975;39144 schreef : Hoi,
Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Welkom Matthijs!
Vertel eens wat meer over je auto's. En natuurlijk in het bijzonder over je Volvo inclusief foto's natuurlijk!
En je motoren.................

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Matthijs1975;39144 schreef : Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.
Registreren staat rechtsboven bij inloggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;39152 schreef : Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.
Registreren staat rechtsboven bij inloggen.