Even voorstellen Matthijs....
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Matthijs1975;39144 schreef : Hoi,
Ik ben nieuw in de volvo 300 buisness! Mijn naam is Matthijs, ik ben 32 jaar jong en woon in Deventer.
Ik heb afgelopen weekeind een mooie champagne kleurige 1989 Volvo 340 GL K9 gekocht met 83.000 orginele km's.
Het is een mooie aanvulling voor mijn wagenpark (2 auto's en 5 motoren) en ik hoop er veel plezier van te hebben.
Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Welkom Matthijs!
Vertel eens wat meer over je auto's. En natuurlijk in het bijzonder over je Volvo inclusief foto's natuurlijk!
En je motoren.................

- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Matthijs1975;39144 schreef : Het viel mij op dat ik alleen in dit deel van het forum kan posten (wellicht omdat ik nieuw ben...??)
groetjes Matthijs
Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.
Registreren staat rechtsboven bij inloggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Doeke Dobma;39152 schreef : Je kunt je gratis registreren, dan kun je bij alle onderwerpen posten en plaatjes aanklikken. Wel zo leuk, je krijgt dan een echte 'identiteit' op het forum.
Registreren staat rechtsboven bij inloggen.
Nee, dat is in mijn geval toch echt anders! Ik had mij al netjes geregistreerd, maar heb niet de rechten gekregen> Ik wacht nog even af!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
beste matthijs,
ik ben al een tijdje lid van de club maar ik kan me niet inloggen...jij bent nieuw hier en kan me volgens mij best vertellen hoe ik dat moet doen??? zou je me willen mailen aub :
dan kan ik eindelijk eens online komen...je vraagt je af waarom ik jou vreaag maar met de helpdesk schiet ik niet veel op..ze gaven me verkeerde info en kan er niks mee..
dus bijdeze alvast bedankt
groetjes pauline
- V300 register
- Verbannen
-
maar wie jou dan verkeerde info gegeven heeft wil ik wel even weten natuurlijk

- V300 register
- Verbannen
-
Dit schijnt voor meer mensen een probleem te zijn, omdat de email soms wordt geblokkeerd door spamfilters enzo..
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;39188 schreef : @Matthijs, heb je je email al gecontroleerd? je moet na registratie een bevestigingsmail ontvangen hebben, met daarin een link waar je op kunt klikken om je account te activeren.
Dit schijnt voor meer mensen een probleem te zijn, omdat de email soms wordt geblokkeerd door spamfilters enzo..
Ik heb nog even gekeken in mijn mailbox, maar helaas heb ik dat mailtje niet (meer).
Misschien kan je me even handmatig activeren?

alvast bedankt
- V300 register
- Verbannen
-