Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
de provinciale wegen die er toe doen (N3, N11, N44, N65) zitten nu al propvol en vallen ook onder het nationale 'hoofdwegennet' dus die zullen ze logischerwijs ook wel onder kmheffing laten vallen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
AvdAkker;97673 schreef : dat valt in de randstad wel mee, ik had o.a. niet verwacht dat je via b-wegen al bijna net zo snel hoofddorp-benschop af kon leggen als via de snelweg. (en toen was ik nog op sleeptouw ook:D)
Dat ging inderdaad super vlot! :groovy: 3 kwartier ofzo? En we stonden weer in Benschop.
Overigens had dat natuurlijk wel te maken met de auto die je vlot trok! :lol: De echte Volvo powerrrr! :f:lol:
- V300 register
- Verbannen
-
Ik geloof dit ook niet. Ik rij wel eens de oude weg van Amsterdam naar Utrecht als er file staat op de A2, via Abcoude enzo. Officieel mag je in de spits niet door het centrum (muv bestemmingsverkeer) maar ik doe het toch. Heerlijk cruisen, mooi landschap. Maar als het eenmaal zo ver is, gaan ze dit ook echt onmogelijk maken, bijv. dat ze je daar ook kunnen registreren.AvdAkker;97667 schreef : ...nog geen 2 maanden na het invoeren van de kilometerheffing zijn de snelwegen overbodig, een enkeling waagt zich nog op de net verbrede snelwegen en de vaak parralel lopende provinciale wegen zitten propvol.
Het is misschien in de beginperiode eventjes het geval, maar als de provinciale wegen eenmaal volzitten wil iedereen maar al te graag betalen voor een lege snelweg.
Zou mooi zijn als dat niet het geval is, krijgen we een snelweg vol oldtimertjes. Ook prima!!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Oh wat betreft bestemmingsverkeer: dat is toch wel zo'n onzin. Natuurlijk ben je bestemmingsverkeer. Je wilt namelijk een foto maken van die geelgevlekte koekeroekus in die ene boom langs de Amsterdamsestraatweg, want dat is zo'n zeldzame vogel meneer agent. Je hebt interesse in dat huis dat te koop staat, kijk maar meneer agent, ik heb de uitdraai van funda.nl op de stoel liggen. Nee meneer agent, ik ben bestemmingsverkeer want ik moet deze brief, zijnde een lege envelop met een willekeurig adres aan de afgesloten straat erop, bij iemand op de bus doen. Postzegel? Weet u wel wat dat kost?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-