Hallo iedereen, aangenaam!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2010 16:54 #852846
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Thanks 
Ja lukt hopelijk wel, om er snel van af te zijn vraag ik er maar 500 voor, dat is de cd-speler met de speakers alleen al eigenlijk
Als mensen wat spul los doorverkopen (gelaccu, xenon pilot, stereo) hebben ze de auto er al uit
Groetjes

Ja lukt hopelijk wel, om er snel van af te zijn vraag ik er maar 500 voor, dat is de cd-speler met de speakers alleen al eigenlijk

Als mensen wat spul los doorverkopen (gelaccu, xenon pilot, stereo) hebben ze de auto er al uit

Groetjes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-11-2010 14:30 #853192
door V300 register
Update, heb heel de stereo en xenon eruit gehaald, heb nu de de volvo in de V3C avertentie nu aangeboden voor 250 euro, wil hem het liefst max de 26ste nov. de deur uit hebben.
Zal eens bij opkopers en slopen navragen wat de waarde nog is in uiterste geval.
Van de week nog eens ritje maken uit nostalgie, zal vreemd zijn zonder stereo haha.
Zal eens bij opkopers en slopen navragen wat de waarde nog is in uiterste geval.
Van de week nog eens ritje maken uit nostalgie, zal vreemd zijn zonder stereo haha.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-11-2010 10:01 #853338
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Dan zal er ook niet snel een andere auto komen, aangezien de garagehuur al te veel is. Ja, als je echt moet bezuinien en zelfs de stereo moet verkopen, dan zit je echt krap bij kas. Dan is misschien de fiets onderhouden nog net haalbaar.
Dus als je weer wat meer geld hebt ga je weer V300 rijden?
Dus als je weer wat meer geld hebt ga je weer V300 rijden?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 11:13 #853340
door V300 register
Ach, student he.. dan heb je dat gewoon..
En als hij dan neit belasting vrij is. kost het je soms gewoon geld wat je niet hebt.
ik begrijp het wel, succes met de verkoop!
En als hij dan neit belasting vrij is. kost het je soms gewoon geld wat je niet hebt.
ik begrijp het wel, succes met de verkoop!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-11-2010 11:39 #853342
door V300 register
OMG, je vraagprijs is erg netjes...kan me niet voorstellen dat hier niemand voor te vinden is.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2010 01:15 #853780
door V300 register
Zo verkocht, afgelopen week is hij opgehaald, had van de week nog een ritje mee gereden, reed nog lekker.
Ja ik heb afgelopen jaar naar de apk gereden paar straten verder en weer terug en verder nooit meer gepakt, dan is het gewoon doodzonde van je geld en als je toch moet besparen dan scheelt het me al gauw bijna 100 euro in de maand voor een ongebruikte auto
Ik heb hem voor dat lage bedrag weggedaan zodat ik er snel vanaf was, destijds vaker aangeboden maar ervaring leerde dat men een 340 zeer goedkoop wil maar niet met prijsopdrijvende items als dure stereo (dat heeft men er vaak niet voor over in zo? oud beestje).
En los verkopen van stereo vang je ook vaak meer dan alles erin laten zitten, had er destijds rond de duizend euro voor uitgegeven, dus loont het wel om op gemakje te verkopen.
Maar voorlopig geen andere auto hoor, ik fiets alles hier in breda en in theorie heb ik helemaal geen auto nodig ivm familie en vrienden hier in breda zelf
Maar het waren wel leuke sleuteljaren hoor, ik heb wel een en ander opgestoken, voorheen was het enkel wat brommersleutelen.
Zoals de waterpomp vervangen, was toch een leuk geconcentreerd werkje.
Ja ik heb afgelopen jaar naar de apk gereden paar straten verder en weer terug en verder nooit meer gepakt, dan is het gewoon doodzonde van je geld en als je toch moet besparen dan scheelt het me al gauw bijna 100 euro in de maand voor een ongebruikte auto

Ik heb hem voor dat lage bedrag weggedaan zodat ik er snel vanaf was, destijds vaker aangeboden maar ervaring leerde dat men een 340 zeer goedkoop wil maar niet met prijsopdrijvende items als dure stereo (dat heeft men er vaak niet voor over in zo? oud beestje).
En los verkopen van stereo vang je ook vaak meer dan alles erin laten zitten, had er destijds rond de duizend euro voor uitgegeven, dus loont het wel om op gemakje te verkopen.
Maar voorlopig geen andere auto hoor, ik fiets alles hier in breda en in theorie heb ik helemaal geen auto nodig ivm familie en vrienden hier in breda zelf

Maar het waren wel leuke sleuteljaren hoor, ik heb wel een en ander opgestoken, voorheen was het enkel wat brommersleutelen.
Zoals de waterpomp vervangen, was toch een leuk geconcentreerd werkje.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-11-2010 12:04 #853791
door V300 register
Mooi om je topic af te sluiten met 340 berichten.
Moderators: Mark Smeets