Hallo iedereen, aangenaam!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-07-2007 22:37 #676829
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Dat lijkt me een super nette auto. Als de voorbalk verroest is wil ik hem wel lassen. Spoel in ieder geval maandelijks, als je toch aan het wassen, poetsen en polishen bent, deze balk door.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2007 06:58 #676840
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Hoi, met de voorbalk bedoel je de balk waar de bumper zelf aan is gemonteerd? Die kan dus roest gaan vertonen als zwakheid?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-07-2007 09:19 #676844
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Gefeliciteerd, we zien hem wel op de BBQ!
De voorbalk is de balk onder de bumper, waar je nummerplaat op gemonteerd zit. Die begint vaak aan de onderkant te roesten, waarna het heel snel bergafwaarts gaat. Meestal is dat een goede graadmeter voor de roestigheid rest van de auto.
De voorbalk is de balk onder de bumper, waar je nummerplaat op gemonteerd zit. Die begint vaak aan de onderkant te roesten, waarna het heel snel bergafwaarts gaat. Meestal is dat een goede graadmeter voor de roestigheid rest van de auto.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-07-2007 18:34 #676890
door V300 register
Aha, nou even onder auto gelegen, viel wel mee wel wat roest op de rand maar op zich ziet ie er wel goed uit, wel een reden om eens te ontroesten en af te lakken tzt. Ja zal denk ik wel met de 340 komen zaterdag is wel leuk.
Ik heb vandaag motorolie (Brezan eigen merk Brega 10w40 half synth), MAN-oliefilter, filtertang, NGK-bougies, tig zekeringen en MAN-luchtfilter gehaald en 2x carterplug met ring (2maten wist niet welke
.
Was voor alles 125 euro kwijt en van de week andere bandjes erop, een band had een gescheurd ventiel en de banden waren vol scheuren op het profiel en daarna doe ik het weer even rustig aan en dan volgende maand (kan ik niet zelf) de variomaat olie verversen. En dan enkel rijden maar!!
Ik heb vandaag motorolie (Brezan eigen merk Brega 10w40 half synth), MAN-oliefilter, filtertang, NGK-bougies, tig zekeringen en MAN-luchtfilter gehaald en 2x carterplug met ring (2maten wist niet welke

Was voor alles 125 euro kwijt en van de week andere bandjes erop, een band had een gescheurd ventiel en de banden waren vol scheuren op het profiel en daarna doe ik het weer even rustig aan en dan volgende maand (kan ik niet zelf) de variomaat olie verversen. En dan enkel rijden maar!!
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2007 10:22 #676948
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Hallo iedereen, aangenaam!
Banden? Kijk hier eens:
www.ej-banden.nl
Dat kan je meerdere tientjes schelen! Eventueel zelfs thuis voor de deur gemonteerd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-07-2007 16:44 #677673
door V300 register
Yess!! vandaag mijn activatie van ledenadmin binnen, ben nu officieel clublid, lachen hoor, ik had al de schat aan info bekeken aan documenten, mega mega tof, nu weet ik zeker dat ik de 340 tot mijn dood kan behouden!!!
Thanx, en ik hoop jullie vaak te spreken, groetjes.
Ralphies.
Thanx, en ik hoop jullie vaak te spreken, groetjes.
Ralphies.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-07-2007 05:25 #677706
door V300 register
hoi Ralph,
bij deze ben je ook op het forum als V3C lid actief
heb je hier ook een paar extra groepen om in te snuffelen :+
Groetjes Wouter
bij deze ben je ook op het forum als V3C lid actief

heb je hier ook een paar extra groepen om in te snuffelen :+
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-07-2007 17:37 #677744
door V300 register
Ow? hee handig op het forum zelf ook nog extra's, lachen!
Ja ik zie het sinds vandaag, clublid. Woaw
Ja ik zie het sinds vandaag, clublid. Woaw

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2010 13:15 #852836
door V300 register
Hallo iedereen, na 3 jaar in bezit te zijn van de volvo ga ik toch afscheid van hem nemen, ik moet voor mezelf wat bezuinigen en daar ik bijna nooit met mijn Volvoote meer rijdt en dus onderhand fulltime in een huurgaragebox staat, ga ik hem toch verkopen.
Ik wil wel van het hart, dat d esleuteldagen leerzaam en gezellig waren, ik heb er echt e.e.a. aan kennis opgedaan.
Ik heb mijn trouwe beestje in de advertiehoek gezet. Maar als alles op korte fietsafstand is, kan ik het qua huren garage, auto, etc wat er bij kom kijken voor mezelf niet meer rechtvaardigen.
Groetjes Ralph
Ik wil wel van het hart, dat d esleuteldagen leerzaam en gezellig waren, ik heb er echt e.e.a. aan kennis opgedaan.
Ik heb mijn trouwe beestje in de advertiehoek gezet. Maar als alles op korte fietsafstand is, kan ik het qua huren garage, auto, etc wat er bij kom kijken voor mezelf niet meer rechtvaardigen.
Groetjes Ralph
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-11-2010 15:49 #852845
door V300 register
Heee Ralphies,
Jammer maar wel begrijpelijk dat je zo'n beslissing neemt. Ik hoop dat je een goeie koper voor de auto weet te vinden.
Het ga je goed!
Groet,
Wim
Jammer maar wel begrijpelijk dat je zo'n beslissing neemt. Ik hoop dat je een goeie koper voor de auto weet te vinden.
Het ga je goed!
Groet,
Wim
Moderators: Mark Smeets