Hoezo geen echte volvo..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2008 20:25 #694993
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Hoezo geen echte volvo..
Zonde van de de 460 en gelukkig geen gewonden, maar dit was echt geen 70 km/h dan had de Golf en de 460 er heel anders uit gezien!
Ik denk dat dit rond de 40 km/h was.
Vaak is de klap en de snelheid een stuk hoger qua gevoel dan dat het werkelijk is.
Destijds heb ik wel eens in zo'n crashtest stoel gezeten, dat deden ze vroeger nog eens, met 9 km per uur stond je dan opeens stil. je wilt niet weten wat voor klap je krijgt!
Gezien de verwondingen aan beide zijden en de schade zeg ik dat het rond de 40 per uur was.
Ik vermoed dat de politie geen uitgebreid crashrapport heeft gemaakt?
maar bovenal, blij dat er niemand gewond is geraakt. Een goede kennis van mij en groot autoliefhebber is vorig jaar omgekomen bij een aanrijding met een vrachtwagen, dan wordt je heel erg stil als je dat ziet.
Ik denk dat dit rond de 40 km/h was.
Vaak is de klap en de snelheid een stuk hoger qua gevoel dan dat het werkelijk is.
Destijds heb ik wel eens in zo'n crashtest stoel gezeten, dat deden ze vroeger nog eens, met 9 km per uur stond je dan opeens stil. je wilt niet weten wat voor klap je krijgt!
Gezien de verwondingen aan beide zijden en de schade zeg ik dat het rond de 40 per uur was.
Ik vermoed dat de politie geen uitgebreid crashrapport heeft gemaakt?
maar bovenal, blij dat er niemand gewond is geraakt. Een goede kennis van mij en groot autoliefhebber is vorig jaar omgekomen bij een aanrijding met een vrachtwagen, dan wordt je heel erg stil als je dat ziet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-01-2008 20:43 #695002
door V300 register
Even gezocht op de ncap website
crash van een golf IV frontaal op een deformerende barriere (hoe zeg je dat in het nederlands :S) met een snelheid van 64 km/h....
foto even op m'n eigen website gezet.
Ik wil absoluut niet betweterig zijn, maar in de basis ben ik Citroen rijder, ik heb als oldtimer een 2CV waarmee ik zeker rond de 200.000 km heb gereden in de afgelopen 10 jaar.
Waar ik zelf altijd wat moe van wordt is dat mensen denken dat hun auto altijd heel veilig is en dat ze de beste auto rijden. Je kunt een 6 sterren auto rijden, maar dan nog heb je een kans dat je niet levend uit stapt!
En sterker nog, er zijn genoeg mensen die niet zo'n sterke auto hebben en die zul je maar net torpederen.
vandaar dat ik zo misschien een beetje betweterig reageer.
Mon excusez!
crash van een golf IV frontaal op een deformerende barriere (hoe zeg je dat in het nederlands :S) met een snelheid van 64 km/h....
foto even op m'n eigen website gezet.
Ik wil absoluut niet betweterig zijn, maar in de basis ben ik Citroen rijder, ik heb als oldtimer een 2CV waarmee ik zeker rond de 200.000 km heb gereden in de afgelopen 10 jaar.
Waar ik zelf altijd wat moe van wordt is dat mensen denken dat hun auto altijd heel veilig is en dat ze de beste auto rijden. Je kunt een 6 sterren auto rijden, maar dan nog heb je een kans dat je niet levend uit stapt!
En sterker nog, er zijn genoeg mensen die niet zo'n sterke auto hebben en die zul je maar net torpederen.
vandaar dat ik zo misschien een beetje betweterig reageer.
Mon excusez!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2008 02:01 #695041
door V300 register
Ik geef je gelijk...ondanks mijn onderschrift :halo:
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2008 22:57 #695102
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Hoezo geen echte volvo..
Zonde van die 460 en alweer een 460 minder. Als ik die 460 zie doet dat me denken aan de witte 460 van mijn ouders(is ook naar de sloop verdwenen). En succes met het zoeken naar een nieuwe 460 turbo.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-01-2008 00:11 #695105
door V300 register
Oud Topic!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
10-01-2008 07:29 #695108
door V300 register
Verrek....had ik helemaal niet gezien! :hmmz:
Moderators: Mark Smeets