340 GL REDLINE met 1700cc?
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;24159 schreef : daar is heel nederland in de club al ongeveer op zoek naar...
of ze ook allemaal actief erna aan het zoeken zijn betwijfel ik...
het is wel zo dat er veel zijn die wel lamellen willen hebben en dat ook kenbaar maken...
op volvo300mania worden ze vaker aangeboden als hier... als je ze echt wilt hebben moet je ze denk ik daar vandaan halen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
En misschien is er hier in belgie nooit zoveel volk naar opzoek geweest achteraf, misschien heb ik wat geluk.. wie weet!
- V300 register
- Verbannen
-
nieuwsflash: Ik heb nu onlangs (800km) even in panne gestaan! Nat weer geweest - schoenen nat + pedalen nat - en bij een overgang van asfalt naar ruwe kasseien met m'n voet van de ontkopelingspedaal geschoven (oeps!!)..
Nu was plots door de schok de aansluiting van cardan-as met de versnellingsbak een beetje los-gekomen. (eigenlijk de ring die er rond zit, ik denk om schokken op te vangen- die is versleten)
Maakte een verschrikkelijk 'ongezond' geluid bij ontkoppelen..
Pechdienst kon helpen door omhoog te heisen en met een inbus-sleutel aanschroeven.
Ik wacht af wat die "schok-opvang-ring" nu nog gaat doen. Ik heb nog tijd om dit kostenloos te laten repareren door de verkoper, aangezien die 1 jaar garantie heeft moeten geven...

- V300 register
- Verbannen
-
over m'n 1700cc 340 GL.. er moet nog veel gebeuren aan opknapwerk, maar ik ben h??l tevreden met m'n aankoop..
Hij is heel sterk en ik doe hem liefst nooit meer weg!
zo'n redline uitvoering is misschien de ultieme eighties volvo..
originele stripes, lines, decals or whatever zijn KOEL :yeah:

- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoop dat ik ook zo tevreden ga worden!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

zo wist ik vooraf door die keuring dat het dakraam niet werkte, ik geloof zelfs het feit dat m'n pinker-pookjes niet vanzelf terugslagen hehe
- V300 register
- Verbannen
-
volvopower;27645 schreef : 1 jaar garantie maar da's nog niet alles! garagisten zijn vanaf nu verplicht om de wagen voor verkoop te laten keuren, niet gewoon zoals de jaarlijkse, maar echt op eigenlijk ALLES wat kan kapot gaan, incluis comfort en luxe opties
zo wist ik vooraf door die keuring dat het dakraam niet werkte, ik geloof zelfs het feit dat m'n pinker-pookjes niet vanzelf terugslagen hehe
Bedoel je met dat laatste dat je knipperlicht hendel niet automagisch terugspringt als je de bocht door bent?
Dat is vrij eenvoudig te fiksen door dit hendeltje te vervangen, reparatur van een half uurtje, max.
- V300 register
- Verbannen
-
van bovenaf zijn de randen van het dakraam toegeplakt, maar mechanisch gezien is het niet helemaal gesloten (gelukkig regent het niet binnen)
Ik moet eerst op zoek naar een draai-hendeltje, dat is eraf gehaald (misschien is dat het enige wat er kapot aan was!?)
- V300 register
- Verbannen
-