340 GL REDLINE met 1700cc?
- V300 register
- Verbannen
-
"perfect onderhouden, altijd buiten gestaan in weer en wind, helemaal niks mis mee!"
:cool:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
en ik heb komende maand nog geen geld ervoor, daarna hoop ik wel...
- V300 register
- Verbannen
-
volvopower;23321 schreef : hey iedereen hier ben ik terug!
ik kan blijkbaar niet antwoorden in m'n eigen thread zonder te registreren.
dat heb ik dan ook met veel plezier gedaan
maar let nu niet te veel op de belachelijke naam die ik gekozen heb, zeker als je later nog hoort met welke volvo's ik tot nu toe gereden heblol
dank dank dank voor jullie antwoorden, nu ik beter weet ga ik zeker eens gaan kijken, want ondertussen heb ik eigenlijk nog niets anders gevonden..
Maar eigenlijk is de redline versie voor mij misschien wel de beste keuze, als je weet dat ik jaaaren met 480's heb gereden. Zelfde kleur zetels, en bovendien 1700cc... :cool: perfect toch?? waar wacht ik op? die Moet de mijne worden!!!
ik had graag langer blijven zoeken, eigenlijk al een jaren op zoek naar een schone 360, maar hier in belgie gewoonweg geen ??n vindt die na 15 jaar en eigenaar nr.3 of 4 nog goed verzorgd geweest is..
Nu ik opeens geen eigen volvo/auto meer heb, moet het nu w?l snel gebeuren.. want sindien zit ik ook zonder (interim)werk
maar dat wil wel zeggen dat ik w?l fulltime kan zoeken naar een goed tweedehandsje..lol
Nu, die 340gl.. heeft (op foto) geen zichtbare roest, en is gekeurd met 180.000 km. En die gaat weg voor 850 euro. Voor belgi? is dat een mooie prijs voor een late volvo300, zeker als die rij-klaar wordt verkocht. (dat ie speciaal is weet de verkoper dan nog niet eens)
Dus, binnenkort rijdt ik misschien eindelijk rondt met m'n eerste, degelijke, '?chte' Volvo(daf), ipv. nog eens een 400series Renault(volvo)LOL
groeten
maarten
Een beetje gelijk heb je wel met het cadeau doen.
Ik heb er in totaal 5 gekocht
-100 euro
-gratis
-50 euro
-125 euro
-100 euro
Wel allemaal 1.4's, de 2.0's zijn een stuk duurder.
- V300 register
- Verbannen
-
- via internet, zoekertjeskranten en in de tuin met plaatje te koop niet meegerekend.
Ik heb hem nu gezien, 180000km en eerste eigenaar. goed onderhouden ook en interieur heel goed verzorgd. Goede banden en een leuke auto.
Na een ritje (wel lang geleden met een 300, en dat was in totaal maar 80km ofzo) niet lang meer getwijfeld en een voorschot gegeven...
Laatste keuring in 2006 (blanco groen. zaalig) en door verkoper tegen donderdag opnieuw gekeurd.. hoi hoi hoi!!
Nog wat werk voordat hij echt staat te blinken...
dakraam werkt niet (maar heeft nooit gelekt), lichte deuk in deur rechtsachter - niets wat niet zelf gemaakt kan worden denk ik..
En ik denk niet dat er daarvoor een 'nieuwe' deur inmoet hoor. Eerst eens proberen met een wc-ontstopper lol
Ook nog effe zoeken naar een potje verf met de juiste kleur, want het beetje roest is al mooi bijgewerkt, maar niet afgedekt met de juiste zwarte kleur.
En zo'n 'vraagbaak' komt ook altijd van pas hehe
Met het mooie weer, volgend weekend eerste toertje, langs autokerkhoven uit de buurt heheh
Toen ik eens met m'n hand voelde of die achterwielbogen bij zo'n 300 na bijna 20 jaar nog stevig zijn, kreeg ik bijna tranen in de ogen van geluk :rolleyes: (grapje)
Ik heb echt wel de armen van een servo-rijder lol dus dat wordt effe wennen bij het parkeren.. En natuurlijk niet vergeten de choke terug af te zetten enz.
Ik heb ondertussen al min of meer (voorlopig) afscheid genomen op de forums voor 480, maar heb ondertussen reeds gemerkt dat ook hier volvo-rijders elkaar heel graag willen helpen.
Jullie horen zeker nog van me, misschien simpelweg een opmerking binnen een bepaalde discussie of een vraagje zoals:
wat is nou precies de naam en kleurcode van een zwart-grijze redline?
Als ik zelf kan helpen, meteen, maar eerst moet ik eerst nog vanalles bijleren over de 300series. Met jullie hulp gaat dat zeker lukken ..
groeten
Maarten
- V300 register
- Verbannen
-

Misschien moet ik het eens aan Maarten vragen, misschien is het iets voor hem..sien;23375 schreef : dus eigenlijk moeten mensen die hun auto kwijt willen juist gaan zeggen:

(edit: als ik degene die ik nu een nieuw leven geef ooit wil vervangen natuurlijk hehe)
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
En hoe ziet ie er nu uit? Flink gepoetst?
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;24099 schreef : Chic hoor, dat rode lijntje!
En hoe ziet ie er nu uit? Flink gepoetst?
de bumpers zien er ondertussen al v??l beter uit dan op foto, voor de rest heeft ie hier en daar een likje verf nodig.
blutsen eruitkrijgen, dat zie ik nog wel.. eerst even kijken op autokerkhoven, wat ik daar nog tegenkom..
misschien vind ik lammellen voor achteruit, zou niet mis zijn denk je niet?
En met het mooie weer op komst moet ik ook nog iets doen aan het dakraam.. eerst een vraagbaak vinden, voor dat ik met domme vragen afkom.. hehe
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan zou je heel erg veel geluk hebben! Die zijn zeldzaam!volvopower;24117 schreef : misschien vind ik lammellen voor achteruit, zou niet mis zijn denk je niet?
- V300 register
- Verbannen
-
mocht je ze in belgie vinden, modellen van of na '87 houd ik me aanbevolen (A)