Jongens, help!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar de Japanners waar ik het over heb ogen nu eenmaal wat moderner, niet omdat ik ze zo mooi vind. Ze zijn het gewoon. En toevallig zat ik gister in een Civic van '97. M'n benen lekker gestrekt, rugleuning lekker in standje "cruise", en het stuur zat nog steeds lekker dichtbij. Dus geen gestrekte armen.
Doe ik dat in de 360, dan zit ik of met gebogen benen, of te recht op, of ik kan domweg niet bij de bovenkant van m'n stuur. Laat staan daadwerkelijk sturen! Toegegeven, de stoelen in de civic vereisen wat gewenning. Ze zijn verschrikkelijk!! Maar voor 5k ligt die auto sowieso ver buiten bereik.
En voorwielaandrijving... Welke economisch ingestelde nerd heeft dat toch in godsnaam verzonnen, dat rijd toch niet!?
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dat je een modernere, zuinigere en goedkoper rijdende auto wilt kan ik me op zich wel voorstellen, maar dan een sunny?
Ik wens je heel veel sterkte en wijshijd met de te maken keuzes!

- V300 register
- Verbannen
-
En ze zien er wel iets mooier uit voor de leek

En mijn broer heeft 2 Sunny's, vandaar. En ja, ze rijden veel zuiniger en goedkoper. En nissan is verre van populair, ideaal dus. De 323, civic en corrola zijn toch meer de pettemans wagens. Neemt niet weg dat die ook erg degelijk zijn. Maar alles kan afgeragd worden.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb doordat ik bij een autobedrijf heb gewerkt in heel veel verschillende auto's gezeten, en wat mij echt is opgevallen is dat je in grote auto's vaak weinig ruimte hebt en opgevouwen moet zitten, en dat je in de kleine auto's vaak zit als een vorst. We hadden ook vaak dure auto's in de werkplaats, maar ik heb er eerlijk gezegd geeneen gevonden met zulke lekkere stoelen als de 340.
Moet er wel bij zeggen dat leer heerlijk zit, lekker koel als het warm is, lekker warm als het koud is

- V300 register
- Verbannen
-
Dutch History;22441 schreef : Moet er wel bij zeggen dat leer heerlijk zit, lekker koel als het warm is, lekker warm als het koud is
en als je de auto gewoon buiten hebt staan: gloeiend heet als de zon erop staan en ijskoud als het vriest...
- V300 register
- Verbannen
-
Een sunny zit inderdaad behoorlijk vorstelijk, en lekker laag. De 360 zit geweldig, maar de positie kun je nooit echt lekker instellen. En leer is inderdaad bloedje heet in de zon. Vooral als je ook nog een dakraam hebt

- V300 register
- Verbannen
-
Dutch History;22441 schreef : Ik moet zeggen dat omdat ik vrij lang ben (1.96) in bijna geeneen auto echt lekker kan zitten. Maar m'n 340 zit heerlijk! Ik heb een keer in twee dagen 1100 km gereden, maar nergens last van gehad.
Ik heb doordat ik bij een autobedrijf heb gewerkt in heel veel verschillende auto's gezeten, en wat mij echt is opgevallen is dat je in grote auto's vaak weinig ruimte hebt en opgevouwen moet zitten, en dat je in de kleine auto's vaak zit als een vorst. We hadden ook vaak dure auto's in de werkplaats, maar ik heb er eerlijk gezegd geeneen gevonden met zulke lekkere stoelen als de 340.
Moet er wel bij zeggen dat leer heerlijk zit, lekker koel als het warm is, lekker warm als het koud is
ik kan inmiddels uit eigen ervaring melden dat vrijwel alles kansloos is tegenover een mercedes e-klasse