Jongens, help!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Inderdaad, ik slik af en toe ook wel als de wegenbelasting weer een acceptgiro voor de 740 stuurt. Bij het tankstation sta ik meestal ook niet echt te lachen... Maar als ik aan het rijden ben voel ik me "King Of The Road"lucluc;22178 schreef : Persoonlijk zou ik voor een Daihatsu Cuore gaan. Goedkoper kan volgens mij niet. Volvo's zijn nou eenmaal groot en zwaar en helaas zijn ze nooit zuinig. De voordelen van comfort en robuustheid moet je kunnen waarderen, anders ga je je eraan ergeren. Als je zuinig wilt rijden: een Cuore, Alto, Starlet, (Honda) Jazz (!), etc.
Dan zijn er ook nog de Fiat Panda en Seat Marbella... Ook allemaal van die echte rijdersauto's.

- V300 register
- Verbannen
-
ik ben nieuw op dit forum en verbaas me dat je je 360 wil verkopen!
Ik ben al jaren een groot volvo fan en heb de grootste fout van mijn leven gemaakt om mijn 960 2.5 6 cil. met alles erop en eraan teverkopen.
mijn vrouw is nog in het bezit van een 340 uit 91 een 1.4 aut.
Ik kan nu geen auto meer vinden die me kan bieden wat ik had.
maak deze fout niet want een dag na de verkoop van jouw 360 trek je alle haren uit hoofd.
maar als je hem toch kwijt wil houd ik me aanbevolen want dan doe ik de 340 van mijn vrouw graag van de hand want het valt niet mee om een goede 360 te vinden.
- V300 register
- Verbannen
-

Da's trouwens ook het enige moment dat je lacht dan...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

net nog een vw lt35 bus afgetankt, gaat zo ff 80 liter in

altijd leegrijden tot de bodem denk ik dan...
en dan rocks punten scoren

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
En ja, een sunny uit 93/94 oogt wat moderner, rijd nu eenmaal wat soepeler. En kost de helft in benzine, wegenbelasting en verzekering. Of ie afgetrapt is, nee tuurlijk niet. Anders koop ik 'm niet. Ik zoek er een die is achtergelaten door een opa-tje. M'n broer had laatst het geluk, sunny uit 93 van eerste eigenaar. Beste man was 82 en liet zn rijbewijs niet verlengen.
En mijn 360 vertoont hier en daar wat roestplekjes ook. Kortom, ik zoek iets mooiers en goedkopers om te rijden. Maar wel een btje auto, als een sunny, 323 of corrola inderdaad.
- V300 register
- Verbannen
-
een btje auto, als een sunny, 323 of corrola inderdaad.
Tja....