440--->340
- V300 register
- Verbannen
-
Maar wist niet goed wie ik moest vragen, zonder dat ik achterover moet vallen van hoeveel dat kost.. heheh
Weten jullie 400-rijders iets over dakrails voor een 400reeks? (2de generatie?)
Hoe plaatsen en/of waar kopen tegen Ok prijs?
Universeel model dakrails of alleen volvo-oplossing?
Dat zou vooral m'n zuster heel blij maken!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar voor de rest hele leuke kerel om bezig te horen!
- V300 register
- Verbannen
-
die man kijkt maar vanuit 1 oogpunt naar iets, en dat is nog niet eens een kritisch oogpunt. t gaat puur om wat hij wil en zal doen.
- V300 register
- Verbannen
-
KonradW;25625 schreef : t programma is grappig, maar alle meningen die jeremy clarkson uit in het programma slaan totaal nergens op.
die man kijkt maar vanuit 1 oogpunt naar iets, en dat is nog niet eens een kritisch oogpunt. t gaat puur om wat hij wil en zal doen.
precies conny
die vind vind alleen het engelse spul geweldig en de rest word afgezeken:cool:
- V300 register
- Verbannen
-
t enige wat hij goed vind, zijn dingen die of belachelijk hard gaan, of belachelijk duur zijn.
of gewoon niet berijkbaar zijn.
anders is t maar niets volgens hem.
net zoals die muur van uncool tot erg cool.
komt neer op zeer persoonlijke smaak, en soms worden er dingen geplaatst waarbij je echt denkt van uhh dat is dus duidelijk wel een vette bak!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;25549 schreef : En ik voeg daaraan toe: Een auto waar je je hond nog niet dood in wilt vinden
Heeee.... komop jongens, het is nog altijd een Volvo!
Bovenstaande termen komen meer bij mij op bij andere "auto's"...
- V300 register
- Verbannen
-
volvopower;25607 schreef : ps: de kalmar vind ik (en m'n zus die zelf Tjorven heet) de max!! maar die zijn heel moeilijk te vinden denk ik.. niet?
Ik geloof niet meer dat er veel zijn, ik denk wel dat het een aantal jaartjes van goed zoeken is voordat je een redelijk nette Kalmar vindt.
setsunakaede;25650 schreef : Heeee.... komop jongens, het is nog altijd een Volvo!
Bovenstaande termen komen meer bij mij op bij andere "auto's"...
Bij andere "gebakjes"...

- V300 register
- Verbannen
-
Toen begon er water te verdwijnen, oververhittende motor etc. Waterpomp stuk. Een week of 2 later, heb ik al een nieuwe pomp klaarliggen, slaat de motor ineens af onder het rijden, distributieriem kapot.
Daar stond ik dan met mn mooie roestvrije 440. Niemand die er een stuiver voor overhad, en ik had zeker geen behoefte om de motor te repareren. Uiteindelijk naar de sloop gegaan en nix voor teruggekregen. Zelfs de sloop heeft niet de moeite gedaan er een ander blok in te hangen, terwijl de auto nagenoeg in perfecte staat was verder.
Nee, dan mn 360.. 4 jaar aftrappen op circuits, en regelmatig zn onderhoudsbeurtje geven. Dat ding blijft gewoon gaan, en ik kan er zelf veel makkelijker aan sleutelen.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;25652 schreef : Ik geloof niet meer dat er veel zijn, ik denk wel dat het een aantal jaartjes van goed zoeken is voordat je een redelijk nette Kalmar vindt.
ze bestaan nog wel hoor. een toonbaar exemplaar kopen is alleen wel lastig.
gelukkig is de techniek vrijwel gelijk aan de DAF 44 (dus restaureerbaar) en de koets is van polyester.
binnen de dafclub zijn verschillende zeer mooie exemplaren.