440--->340
- V300 register
- Verbannen
-
ben ik er best tevreden mee leuk karretje
dikke 1.4 70pk:D... geen stuurbekrachtiger wel centrale vergrendeling,
het zit best lekker.
Ik ben maar een student er 2 auto's op na houden is een beetje idioot,
ik wilde de 440 naar de 3 ton rijden (staat nu 285 op) maar hij kost meer in
wegenbelasting en verzekering.
Wat zijn de voors en tegens om de 440 de deur uit te doen en de 340 te houden?
voor mij:
voor 440;
440 rijdt soepeler
meer vermogen
zit prima
stuurbekrachtiger
kan makelijk een aanhanger achter
moet naar de 3 ton
het is mijn maatje
voor 340;
90dkm op de klok
zit bijna net zo goed
meer auto gevoel
de heerlijke roffel als je hem op toeren jaagt
laat zich makkelijk sleutelen
achterwiel aandrijving
tegen 440;
kost meer als 340 maandelijks
hoge km stand...
voorwielaandrijving
tegen 340;
geen stuur bekrachtiger
minder vermogen
roest
komt ie wel door de apk?
over het verbruik ga ik niet lullen want de 340 met 4 bak loopt ongeveer 1 op 10 naar mijn idee en de 440 doet ook 1 op 10
En de looks.. og de 340 heeft wat lekker ouderwets en de 440 heeft ook wel wat.
Wie kan mij overtuigen de 340 te nemen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

zolang je die roest maar gewoon netjes behandeld
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Edit: bovendien heeft de 340 een leukere club

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
bijv. stuurbekrachtiging en trekhaak zijn gewoon naderhand te monteren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutch History;20433 schreef : Edit: bovendien heeft de 340 een leukere club
dat is 1 ding dat zeker is

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;20435 schreef : de enige nadelen van de 340 tov de 440 die niet zo simpel op te lossen zijn, zijn de roestgevoeligheid en het hogere lawaainiveau.
bijv. stuurbekrachtiging en trekhaak zijn gewoon naderhand te monteren.
Een 440 is heel erg roestgevoelig in de wielkasten...
dus wat dat aan gaat....
Het lawaai niveau og... ik hou wel van een beetje kabaal van onder de kap

Trekhaak zit er wel al op... maar of ik er nou zoveel mee kan trekke met die 70pk...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn belangrijkste "voor" was is dat ik grip op de auto heb. Alles lijkt makkelijker te verhelpen, en natuurlijk gewicht en andere.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
1400 handbak, tja, dat is inderdaad niet gemaakt om een caravan achter te hangen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
karretje met wat spul zal wel gaan...
maar als ik bijvoorbeeld 2 zundapps wil versjouwen?
en idd frans... ik heb het idee dat het bij de 340 allemaal veel makelijker sleutelen is... Heb bij mijn 440 de bak vervangen...
ben je zo 10 uur zoet mee! Denk dat het bij 340 wel anders is
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.