Het grote "Gespot" topic
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar heel goed om te zien dit: de dagen zijn voorbij dat je in Enschede anoniem met je 340 de straat op kunt
Edit: ik zie hierboven trouwens een grijze die een witte heeft gespot, en een witte die een grijze heeft gespot. Op dezelfde straat, op dezelfde dag, n?t niet op hetzelfde stukkie. Het had zo mooi kunnen zijn
- V300 register
- Verbannen
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
twkuiper;47744 schreef : Afgelopen zondag rond 12:30 u een grijze 5-deurs op de A35 tussen Hengelo-Zuid en Enschede-West. Was te laat om de bestuurder te spotten, maar mijsschien ook Flying Duckman?
Maar heel goed om te zien dit: de dagen zijn voorbij dat je in Enschede anoniem met je 340 de straat op kunt
Edit: ik zie hierboven trouwens een grijze die een witte heeft gespot, en een witte die een grijze heeft gespot. Op dezelfde straat, op dezelfde dag, n?t niet op hetzelfde stukkie. Het had zo mooi kunnen zijn
ik ben nog nooit gespot en rijdt elke dag in mijn 340 naar enschede (richting UT) naar mijn werk.
vreemd genoeg spotten ze me dan wel in mijn rode V66 als ik daar in rijdt met mooi weer... :crazy1:
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;47776 schreef : ik ben nog nooit gespot en rijdt elke dag in mijn 340 naar enschede (richting UT) naar mijn werk.
vreemd genoeg spotten ze me dan wel in mijn rode V66 als ik daar in rijdt met mooi weer... :crazy1:
Nou hoe laat kom je er elke ochtend langs, dan doe ik m'n best eens, werk half op de UT, half op het B&S park!
Zondag ben ik wel op stap geweest in m'n 340, maar niet over de A35, ik was het dus niet, maar de mijne is ook blauw, dus dat lost ook al veel op
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-