Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2008 20:22 #696963 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic

slb_340;46317 schreef : Jaaaaaaaaaa je weet wat ik bedoel!:woops:

@ Flying Duckman,

ja als volvo haters dat denken over een 340 zit jij straks met de gebakken peren, en dan denk je toch van.. waarom nouuuu! toch? Misschien vinden ze dat bij die Poloot zo ook wel

hehehe....

Zelfde denken veel mensen over andere eenden e.d.

Nadat ik zelf pijnlijk heb ervaren wat vandalisme kan betekenen voor je auto weet ik dat ik het niemand gun!

Mijn 2CV is in 2002 namelijk in de brand gestoken, hij is van binnenuit helemaal uitgebrand en ik heb hem weer helemaal opnieuw moeten opbouwen. Ik gun het echt niemand en ze moeten met de tengels van m'n auto's afblijven!

Maar het blijft leuk om er over te grappen natuurlijk :nono:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2008 22:03 #696989 door V300 register

bouchard;46332 schreef : Is dit topic dan niet openbaar (toegankelijk)?

Jawel. Maar ik bedoelde te zeggen, dat ik denk dat het eraan ligt met welk doel je kentekens openbaar maakt. Als ik de auto van m'n werkgever ga volgen en vervolgens met kenteken en al op een forum posten: 'Die en die was zo en zo laat daar en daar', dan zal hij dat - uiteraard - niet leuk vinden. Voor dit topic zal het wel niet veel uitmaken.

Maar wat je zegt, de eerste twee letters is in principe al voldoende :)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2008 11:16 #697017 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic

bouchard;46332 schreef : Er is een verschil in waarnemen en publiceren. Het toevallig waarnemen van een auto op een lokatie is iets anders dan het "wereld wijd" vermelden waar een bepaald kenteken zich op een bepaalde tijd bevond.

Zelfs Rijkswaterstaat is verplicht om alle kentekens die zij hebben genoteerd, in het kader van een bepaalde actie, deze hierna weer uit hun bestanden te verwijderen.

Politie-funtionarissen die aan 'vrienden' kentekengegevens doorspelen zijn strafbaar en dienen ook geschorst en vervolgt te worden.:grr2:

Daarnaast, wat is de functie van het vermelden van het gehele kenteken in deze topic? Alleen de eerste 2 letters is toch genoeg? Dan kan je de leeftijd zelf inschatten.

Tja, als je een 340DL wilt openbreken in de hoop er iets uit te halen...
Bovendien, met alleen de eerste twee letters schiet je toch ook niks op? Dan geef je net zoveel informatie prijs als het gehele kenteken. Die 340 is zowat de enige met die kleur en spoiler combinatie in Doetinchem.
Maar goed, meningen verschillen...

@ Flying Duckman: heeft dat verhaal van je uitgebrande Eend niet al eens in de krant of in een tijdschrift gestaan? Het komt me zo bekend voor.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2008 14:50 #697031 door V300 register
Het heeft een half jaar geleden nog in de autoweek gestaan, weblog van mij.

Vandaag nog 2 340 en een 360 gespot.

Blauwe in Enschede, Beige in Glanerbrug en de witte 360 met viper striping in Enschede op het euregiopark bij de kwikfit.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2008 14:58 #697033 door V300 register
Gisteren laat op de middag op de A1 bij Rijssen/Enter in westelijke richting een lichtgroene 340 driedeurs (zag hem in een flits op de andere rijbaan) en gisterenavond in Enschede op de hoek Perikweg / Brinkstraat kwam een grijze driedeurs 340 de hoek om pruttelen. Verderop op de Perikweg stond nog een donkerblauwe 340 driedeurs geparkeerd.

• Alex (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2008 20:45 #697080 door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag nog ergens in Zuid/Midden-Holland een oranje 343 gespot met een dubbele zwarte dunne streep op de zijde.

mooi ding, voor zover ik zag...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-02-2008 21:35 #697117 door V300 register

bouchard;46332 schreef : Politie-funtionarissen die aan 'vrienden' kentekengegevens doorspelen zijn strafbaar

daarbij gaat het over het raadplegen van niet-publieke gegevens, die aan de hand van het kenteken kunnen worden opgezocht.

via de RDW site kun je merk, type APK datum etc allemaal terugvinden, maar de naam en het adres van de eigenaar niet.

sommige politiefunctionarissen kunnen dat dus w?l, en als ze dat doen voor iets anders dan hun werk (dus bijv. omdat de buurman wil weten of die mooie lambo met kenteken ..... nou inderdaad van filmster meneer X was)
dan gaat er natuurlijk iets mis, en moet er op ingegrepen worden.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2008 23:51 #697131 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Het grote "Gespot" topic
Mensen die bij een verzekeringsmaatschappij verkoopwerk doen kunnen ook in veel persoonlijke gegevens kijken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 09:22 #697149 door V300 register
Ik zag zaterdag tussen Utrecht & Maarssen op de A2 een lichtblauwe 340 3deurs rijden. Niet heel oud.

Hij zag er behoorlijk belabberd uit en er zaten wat jonge gasten in, die niet eens keken toen ik met mijn glimmende blitse 340 voorbij kwam... vast geen liefhebbers dus..

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-02-2008 19:39 #697229 door V300 register
Vandaag gespot:

- de 360GLS van Jean-Luc op de Derde Oude Hezewijk... Hezestraat... Hezedinges. In ieder geval ergens in het Willemskwartier in Nijmegen :D
- een 360(GLS?) van het type van v??r '85 ergens in diezelfde buurt. Prachtige auto! :worship: Ik dacht eerst dat ie ook van J-L was, maar dat bleek niet het geval :)
- nog twee 'gewone' 340's

Leuk dagje, dit! :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC