Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;44754 schreef : heeft er trouwens al wel eens iemand een ZWARTE 3-serie gespot (behalve een black beauty) ?
Yes, maar niet zo vaak. Ik zie er wel eens eentje rijden door Nijmegen Dukenburg, de wijk waar ik werk. Wel een aardig ding, CVT. En ik kan me herinneren dat ik een keer achterop de vuilniswagen stond, volgens mij richting Wijchen ergens, en dat ik een hele mooie zwarte 340 (?) zag met witte striping.
Alhoewel, dat was misschien niet echt zwart, maar meer heel erg donkergrijs?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;35780 schreef : 14-09-2007, 18:17
Vandaag een prachtige donkergrijze 340 DL gezien terwijl ik aan het werk was. Mooie witte striping erop. Was echt netjes bijgehouden en gepoetst. Alleen de binnenkant was helaas ruim voorzien van hangende bloemetjes, kettinkjes, dobbelsteentjes, etc.
Donkergrijs, dus :+
- V300 register
- Verbannen
-
Dan zou het toch moeten zijn dat iedere wagen hetzelfde is.
Of waren er los van ons landje nog meer fabrieken waar het werd gemaakt?
Ik weet dat in Engeland er ook wagens rond rijden waar "iets mee is".
Daar heeft de 1700 ook de aanduiding 1700 op de achterkant.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb in een zwarte proefgereden toen ik naar een 340 zocht. Dat was bij een universele garage in Rotterdam, een 3 deurs met 60.000 op de teller, van oma geweest. Alleen was oma nogal slechtziend, want aan de carrosserie te zien had ze alles geraakt wat er maar te raken viel, de dynamo had kuren, de koppeling was totaal opgefikt en de remmen liepen gedurende de proefrit steeds verder aan. Die werd het dus niet;Dantiekeradio;44754 schreef : heeft er trouwens al wel eens iemand een ZWARTE 3-serie gespot (behalve een black beauty) ?
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Carioca;44882 schreef : want aan de carrosserie te zien had ze alles geraakt wat er maar te raken viel, de dynamo had kuren, de koppeling was totaal opgefikt en de remmen liepen gedurende de proefrit steeds verder aan. Die werd het dus niet;D
Ja, ja oma h?. Bij zo'n auto geloof ik er niet veel van. Teller misschien teruggedraaid....? Op naam van Oma maar zoon of kleinzoon heeft de auto geleend...... enzovoort en zo voort....
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;44754 schreef : heeft er trouwens al wel eens iemand een ZWARTE 3-serie gespot (behalve een black beauty) ?
340 Redline??
Tijdens de theeleut in Voorst (Dafparadijs) hebben we uitvoerig bij een in nieuwstaat verkerende zwarte 3-drs 360 van een clublid staan kijken.
- Jarl Hulsebosch (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;44886 schreef : Nou, de mijne is anders ook van een 92-jarige geweest en die heeft ??k alles geraakt wat te raken viel. Jammer dat niemand een thermostaat kan leveren, hij staat al zowat een maand in back-order.
Geen thermostaat kunnen leveren? Ik had er 1 besteld bij de Brezan en de volgende dag kon ik m ophalen.
Jarl