Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
golfjes (origineel of gepimpt) en de ouderwetse tot '******-bak' (of netjes gezegd: Medelanders-auto) vernoemde Opel Vectra's zijn uitstervende...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
vandaag in Wierden, toch nog een donkerrode 340GL gespot met 'nieuwe' bumpers.
en een hele strakke witte sedan'ert!
zal misschien eind van de week een piccie maken, gezien ik de vaste standplaats nu ook weet... misschien een lid?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik hoorde iets aankomen, dacht eerst "jeetje wat een sjonniestad, zal wel zo'n Golfje/Civic/Charade zijn", toen dacht ik "jeetje zeg dat ding maakt ?cht herrie" en pas toen zag ik dat het een 300 was. Met die wetenschap klonk het ineens ook een stuk lekkerder, zo'n donkere volle rochel van een 2-liter.Offtopic: en toen ik mijn hoofd weer omdraaide was ik getuige van een eikel die op een parkeerplaats 2 auto's ramde en vervolgens weg reed :no: :grr2: Kenteken doorgegeven aan de politie, hopen voor de twee auto's met schade dat ze hem nog gevonden hebben
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;43812 schreef : Offtopic: en toen ik mijn hoofd weer omdraaide was ik getuige van een eikel die op een parkeerplaats 2 auto's ramde en vervolgens weg reed :no: :grr2: Kenteken doorgegeven aan de politie, hopen voor de twee auto's met schade dat ze hem nog gevonden hebben
Je zult maar terugkomen van boodschappen doen en erachter komen dat je auto naar z'n grootje is
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alex;43452 schreef : kzie hier bijna nooooit een DAF/VOLVO, meestal van dat japanse tuig dat niet ouder is dan 10 jaar... bah, wat saai dat TWENTE....
terwijl ik toen ik bij hengelo en enschede was toch wel 2 340's heb gezien.
en saai is et er niet
leuke meiden daar Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-