Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
hwe1993;244556 schreef : Het valt me toch tegen, al 5 maanden en 12.000km op weg en mijn brave Dafje is nog steeds niet gespot! Helaas ook nog erg weinig ander 340s gespot op de weg.
In sommige streken heb je ook meer kans gespot te worden dan andere streken. Ga in de buurt van Circuit Zandvoort rijden als er wat rond oldtimers te doen is, en je kunt vrij zeker zijn dat je gespot wordt. Als je 340 nooit snelweg of grotere steden ziet is de kans om gespot te worden vrij klein.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;244567 schreef : In sommige streken heb je ook meer kans gespot te worden dan andere streken. Ga in de buurt van Circuit Zandvoort rijden als er wat rond oldtimers te doen is, en je kunt vrij zeker zijn dat je gespot wordt. Als je 340 nooit snelweg of grotere steden ziet is de kans om gespot te worden vrij klein.
Hij pendelt meestal tussen Roosendaal en Delft over de snelweg, maar op Rotterdam na (helaas) ziet hij ook regelmatig de grote steden. Tja, komt vast nog wel een keer!
- Albert Jan Algera (GAST)
- Nieuw lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Aangezien bij een GL metallic niet voor een meerprijs hoefde, en bij een DL wel.
- V300 register
- Verbannen
-
Mooie blauwe sedan, kenteken beginnend met NN. Dus ik gok met B200. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Lucluc;245104 schreef : En zo reed er ineens een 360 MKII achter me aan op de Zuid Willemsvaart in Den Bosch. Met een zwaaiende, filmende en luid claxonnerende bestuurder
Mooie blauwe sedan, kenteken beginnend met NN. Dus ik gok met B200.
Dan is hij van Augustus 1985, mijn diesel begint ook met NN
En dat klopt, dan is het er een met een B200
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-