Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;242070 schreef : Gisteren op de A1 richting Duitsland een mintgroene met caravan er achter. Helaas niet goed kunnen zien of het een bekende was.
Of William?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Hatchback op sedan heb ik zo snel niet kunnen zien, kan zomaar een MK2 geweest zijn..
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;240758 schreef : Afgelopen donderdagmiddag een grijze/champagnekleurige 340 op de vluchtstrook ter hoogte van ik meende Vaassen op de A50 richting Apeldoorn.
De eigenaar stond netjes een eindje verderop in het gras te wachten op hulp, het is dat ik met een verkoop auto op weg was naar de 'zaak' waardoor stoppen even geen optie was, baalde ik overigens wel behoorlijk van, wie weet had ik wel kunnen helpen...
Dat was mijn broer. Je had hem niet kunnen helpen, de hele aandrijving lag aan puin
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Overkwam mij laatst ook door een 'autoweek-spotter', die was er zelfs voor gaan stilstaan bij een tankstation om me nog een keer in te kunnen halen voor foto's.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wouter76;242249 schreef : Behoorlijk vervelend zeg, al weer opgelost ondertussen?
Nee, de auto staat hier nu als donor en hij heeft wat anders gekocht.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Begin van de middag kwam me halverwege de weg Bredevoort-Winterswijk een prachtige witte 340 tegemoet (richting Aalten), met achterspoiler en lichtmetalen velgen. Zag er schitterend uit, mooi gepoetst ook. Kenteken begon met ZG. Moet wel van een liefhebber zijn, dus ik ben benieuwd of hier ooit nog een reactie op komt
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-