Het grote "Gespot" topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;228826 schreef : Vamorgen om 7:30 op de A2 van Urmond naar Born achter een rode MK2 340GL sedan gereden. Met import kenteken.
Fran?ois;229783 schreef : Vandaag, omstreeks 8.00u ter hoogte van Soerendonk op de A2 richting
Eindhoven een mooie 340GL sedan, bordeaux-rood met nieuw kenteken
en opschrift Autobedrijf Clement Gastel. Wel het linker remlicht kapot.
Was het een MK2 Francois? Omdat ik hem om half 8 hier spotte (maandje terug) .. half uurtje verder is Weert en hoger
Volgens mij heb ik deze auto ook al vaker zien rijden op de snelweg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
Fran?ois;229787 schreef : Ja, klopt, kenteken was 23-KBR-3, is van 1984 dus een MK2.
Ik heb nog een foto op mijn oude mobiel, straks even opzoeken. Als het dezelfde is dan rijdt hij lange stukken! Leuk!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wel een mooie auto! Tikje verlaagd volgens mij. Ik scheurde wel vrij hard voorbij, dus hoeveel verlaging heb ik niet goed kunnen zien.
- Colin Haselaar
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Over Dafjes gesproken, als sleutelend bij mijn ouders vandaag zag ik een matzwart gerolde Daf ( ik dacht 55) voorbij komen, eigenlijk hoorde ik hem en wist daardoor al dat er een vario aan kwam rollen.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;229824 schreef : Vanmiddag tegen half 4 op de pleijroute in arnhem een zilvergrijze glt sedan, rd-63-br. Meen me te herinneren dat die van harry is, maar die zat er niet in
Wel een mooie auto! Tikje verlaagd volgens mij. Ik scheurde wel vrij hard voorbij, dus hoeveel verlaging heb ik niet goed kunnen zien.
Ik zag hem gisteren in Arnhem staan, Sint-Marten, langs het spoor. Met doorgerotte wielkasten??? Deze auto was 'gerestaureerd' toch? Hoe kan dat z? snel gaan zeg!
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik kan in het topic dat Harry over die 360 heeft aangemaakt niets terug vinden over een eventuele restauratie, wel wat over gele koni's.