Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Leuk hoor, al die 300's in zo'n dorpje! Het lijkt wel of er steeds meer bij komen. Deze twee in Ulft zijn ook gewoon precies hetzelfde! Het enige verschil wat ik zo gauw kon zien waren de dakdragers en sierstripje op de achterklep...
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;229483 schreef : kwam net terug van een afspraak, zie ik hier in Ulft ineens dubbel:
Die met die dakdragers is van mij, de andere is van mijn baas
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;229406 schreef : Vanochtend gespot in Zoetermeer, op een parkeerterrein vlakbij hotel De Sniep:
http://forum.volvo300club.nl/attachment.php?attachmentid=4054&stc=1&d=1401869899
H? dat is mijn auto.... en inderdaad is dat de ge?mporteerde 340 GL Millionaire uit Belgi?.
Heerlijke auto. Variofiel zou alleen nog wat docu's geven en kijken of hij het Millionaireplaatje kon terughalen. maar ik krijg geen contact meer met hem.
- V300 register
- Verbannen
-
Walter;229490 schreef : H? dat is mijn auto.... en inderdaad is dat de ge?mporteerde 340 GL Millionaire uit Belgi?.
Heerlijke auto. Variofiel zou alleen nog wat docu's geven en kijken of hij het Millionaireplaatje kon terughalen. maar ik krijg geen contact meer met hem.
De Millionaire sticker voor op de kofferklep heb ik eventueel nog wel voor je liggen. Een reproductie van de sticker op mijn auto
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-