Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ze hadden die Airbag beter op marktplaats kunnen zetten,daar brengt zo'n ding nog best goed geld op!
- V300 register
- Verbannen
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
dodge674;186075 schreef : Hallo volvo 300 liefhebbers,
Ik weet niet precies waar ik dit moet posten, maar hier leek mij een aardige poging. Ik heb overigens ooit eerder gevraagd hier of iemand van deze auto wist en nu doe ik nog een poging...
In het verleden hebben wij een volvo 360 GLS gehad, deze heeft mijn opa ooit nieuw gekocht en deze is ongeveer 22 jaar in de familie gebleven. Echter met pijn in z'n hart heeft m'n vader hem een aantal jaar terug verkocht... Hij heeft hier nog steeds een beetje spijt van. Ik hoop deze auto terug te vinden om in ieder geval te zien wat ervan terecht is gekomen. Wat gegevens van de auto:
-Volvo 360 GLS sedan, uiteraard met de 2.0 carb versie
-Kenteken NL-78-BR
-bouwjaar 1985 (juli)
-Bordeaux rood met rood velours interieur
-5 bak (als ik het me goed herinner) en geen stuurbekrachtiging
Toen ik op kenteken zocht kwam ik tot de teleurstellende conclusie dat hij geen apk meer heeft. Het kenteken is echter nog wel actief en een jaar geleden is hij nog voor het laatst overgeschreven.
Hij heeft nadat wij hem verkocht hebben nog 2 keer op marktplaats gestaan, 1 keer nog met apk, een andere keer stond hij bij onderdelen, zonder apk en een deuk in de rechter achterdeur als ik het me goed herinner. De dag nadat wij hem verkocht hadden kregen we al telefoon dat de nieuwe eigenaar een van de veerpoten voor (welke kant weet ik niet) eronderuit gereden had, dit is echter wel gerepareerd.
Wie heeft deze auto in z'n bezit of weet hem te staan?
Ik zou het erg leuk vinden om hem terug te vinden, misschien zelfs terug te kopen als daar de mogelijkheid toe is...
Wat ik in ieder geval wel weet is dat er in de loop van de jaren aan gelast moet zijn of gelast moet worden, de krikpunten waren namelijk erg slecht, verder was de carrosserie nog super, toen wij hem wegdeden was alleen de voorbumper beschadigd door een aanrijding met een hond, verder had hij ook nooit schade gehad en heeft hij ons ook echt nooit in de steek gelaten.
Alvast bedankt iedereen!
Groeten, Jaron
HA! het is een tijd geleden, maar ik heb goed nieuws: Deze foto heb ik gister geschoten, de auto is binnen de club en wordt gereden!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar moet ik zeggen! Ik heb vandaag de 345 voor het eerst in 3 weken weer eens opgestart en heb een lekker eindje getoerd. Dus ik was er net zo schuldig aan. Het was gewoon lekker weer, pekel weggespoeld (voor zover dat er lag), ideaal voor een winters oldtimerritje.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-