Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;190597 schreef : Ik weet niet wie die filmpjes monteert, maar ik begon er spontaan van te huilen :cry2: :f
Inderdaad... Ik werd ook nogal zeeziek :no:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
15.30 op de hoek Heyendaalseweg/Professor Schrijnenstraat/Curacaostraat een 3-deurs blauwe 360 hatch, kenteken begon met PT. Dikke bak, spoiler en lm-velgen.
Later kwam ik vanaf de Oranjesingel het centrum ingelopen, en terwijl ik de Van Welderenstraat in keek om een welbekend clublid te spotten, kwam ineens van rechts de schitterende mintgroene 340 van Harry H. aanrijden! Alleen zat Harry er niet in, maar zijn vader o.i.d.
Hij reed de auto een of andere parkeerplaats op naast de Appie. Helaas geen tijd voor een praatje...
Maar Harry; wat een schitterende 340 heb je toch!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;190680 schreef : Vanmiddag in Nijmegen 2 spots:
15.30 op de hoek Heyendaalseweg/Professor Schrijnenstraat/Curacaostraat een 3-deurs blauwe 360 hatch, kenteken begon met PT. Dikke bak, spoiler en lm-velgen.
Daar zit een Volvo garage om de hoek van een fervent cupracer. Zie daar wel vaker mooi Volvo-spul staan.
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;190680 schreef : Later kwam ik vanaf de Oranjesingel het centrum ingelopen, en terwijl ik de Van Welderenstraat in keek om een welbekend clublid te spotten, kwam ineens van rechts de schitterende mintgroene 340 van Harry H. aanrijden! Alleen zat Harry er niet in, maar zijn vader o.i.d.
Hij reed de auto een of andere parkeerplaats op naast de Appie. Helaas geen tijd voor een praatje...
Maar Harry; wat een schitterende 340 heb je toch!
Heey, dat is grappig
Eindelijk een keer gespot, alleen jammer dat ik het niet zelf was :humor: M'n vader leende mijn 340 even omdat de uitlaat van zijn 340 behoorlijk lek is. Die parkeerplaats hoort bij het kantoor waar hij werkt. Ideaal, een gratis parkeerplek midden in het centrum 
Edit: Bedankt voor het compliment! Helaas begint er toch wel wat werk aan te komen, binnenkort weer een afspraak met de plaatwerkert
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
van deze jongens heb ik mijn 360 gekocht:wtf: die spoiler zit nou op mijn auto
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Jammer.