Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
v0lv0freak;185803 schreef : Deze stond tussen de foto's van het lustrum van de V7V:
+25PK voor het luchtfilter in de gril!
Is dat trouwens een oliekoeler of intercooler (en dus een turbo???) onder de bumper?
Deze stond zondag trouwens op de VKB. Zag er niet je van het uit. Sowieso was de 300 opkomst erg mager, en wat er stond was ook niet al te mooi.. Stond nog een 360 cup auto gok ik, met schade aan de voorkant, etc
Die rode GLT met stuurbekrachtiging van marktplaats stond er ook. Ik wist toen nog niet dat er stuurbekrachtiging opzat, maar ondanks dat vind ik hem erg prijzig. Dorpels die niet in kleur zijn afgewerkt, stalen velgen, etc...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
De 360 stond buiten geparkeerd naast de Falken BMW E30. Ik heb de 360 niet goed gezien, maar hij leek donkerpaars(/parelmoer?) en volgens mij was het ook een circuitbak.
Was het iemand van hier?
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;186178 schreef : Deze stond zondag trouwens op de VKB. Zag er niet je van het uit. Sowieso was de 300 opkomst erg mager, en wat er stond was ook niet al te mooi.. Stond nog een 360 cup auto gok ik, met schade aan de voorkant, etc
Die rode GLT met stuurbekrachtiging van marktplaats stond er ook. Ik wist toen nog niet dat er stuurbekrachtiging opzat, maar ondanks dat vind ik hem erg prijzig. Dorpels die niet in kleur zijn afgewerkt, stalen velgen, etc...
Deze 360 (Met ic) heb ik op de lustrumdag (v700vereniging) nog kunnen bekijken. B230FT met een redelijk grote turbo ligt er onder de kap. Aangestuurd door een KMS management. Coilovers aan de voorkant. Gesoldeerde olieleiding met verlopen naar flexibele gevlochten slang. De aansluitingen lekte wel wat olie. Dit is denk ik wel een aandachtpunt. Misschien is dit ondertussen gefixt?
Kort samengevat, goed bezig.
Misschien kan de persoon van deze auto het wat verder toelichten?
Gr. Fabian
Ps: aangepast wegens dat de persoon in kwestie het niet zo leuk vond.
- V300 register
- Verbannen
-