Het grote "Gespot" topic

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2011 21:09 #886877 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Het grote "Gespot" topic

flyhart;185725 schreef : moeilijk vet, maar is dit geen photoshop?

In de Factor 700 staat een artikel van de bouw van deze aanhanger. Hij is echt! Ik denk alleen dat de kogeldruk wat aan de hoge kant is gezien de gewichtsverdeling...?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2011 21:17 #886879 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag Ewoud gespot zo rond half zes toen hij naar de c1000 in Hengelo reed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
11-10-2011 23:00 #886897 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Vanavond een groene 340 DL sedan gespot in Utrecht op de Alexander Numankade. PK-44-**. Een '86-er, maandje geleden aangeschaft. Jonge mensen erin. Like!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
12-10-2011 19:41 #886940 door V300 register
@ Volvofiel,

't was de 345 van William de Groot, dacht ik al. Dacht eerst dat m'n eigen 343 er aan kwam sjezen, sta je toch raar te kijken hoor ;)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-10-2011 19:43 #886942 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic
Ha, ja dat dacht ik al. Er zijn maar drie mintgroene 345 GLS'en met oude neus bij mij bekend, waarvan twee met lichtmetalen velgen, waarvan er maar ??n in die contreien.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2011 15:36 #889502 door V300 register
Vandaag een grijze 340 gezien vlakbij het crematorium in Almelo, stond geparkeerd.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
15-10-2011 17:34 #889547 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "Gespot" topic
Vandaag in maastricht een blauwe 360GLT sedan gespot, omstreeks 9:15.
Later op de dag bij afslag Kelpen Oler een 360 5 deurs gezien, ging richting Weert, dit was om 11:10 ongeveer. Was een man van ronde de 30 met een baard. Dus niet Francois.
En pap had in Geleen bij de intratuin nog naast een donker groene MK2 360GLE gepakeerd.

Ow en ik spotte net op de A2 nog een mooie witte kattenrug met een vrouw achter het stuur! Heb zo'n vermoeden dat die ook op de terugweg van de VKB waren. Bleven achter mij rijden tot in Born en gingen toen verder richting Grevenbicht. Betekend dus dat deze auto in Grevenbicht, schipperskerk of Obbicht moet 'wonen'.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2011 20:23 #889561 door V300 register
Hallo volvo 300 liefhebbers,

Ik weet niet precies waar ik dit moet posten, maar hier leek mij een aardige poging. Ik heb overigens ooit eerder gevraagd hier of iemand van deze auto wist en nu doe ik nog een poging...

In het verleden hebben wij een volvo 360 GLS gehad, deze heeft mijn opa ooit nieuw gekocht en deze is ongeveer 22 jaar in de familie gebleven. Echter met pijn in z'n hart heeft m'n vader hem een aantal jaar terug verkocht... Hij heeft hier nog steeds een beetje spijt van. Ik hoop deze auto terug te vinden om in ieder geval te zien wat ervan terecht is gekomen. Wat gegevens van de auto:

-Volvo 360 GLS sedan, uiteraard met de 2.0 carb versie
-Kenteken NL-78-BR
-bouwjaar 1985 (juli)
-Bordeaux rood met rood velours interieur
-5 bak (als ik het me goed herinner) en geen stuurbekrachtiging

Toen ik op kenteken zocht kwam ik tot de teleurstellende conclusie dat hij geen apk meer heeft. Het kenteken is echter nog wel actief en een jaar geleden is hij nog voor het laatst overgeschreven.

Hij heeft nadat wij hem verkocht hebben nog 2 keer op marktplaats gestaan, 1 keer nog met apk, een andere keer stond hij bij onderdelen, zonder apk en een deuk in de rechter achterdeur als ik het me goed herinner. De dag nadat wij hem verkocht hadden kregen we al telefoon dat de nieuwe eigenaar een van de veerpoten voor (welke kant weet ik niet) eronderuit gereden had, dit is echter wel gerepareerd.

Wie heeft deze auto in z'n bezit of weet hem te staan?
Ik zou het erg leuk vinden om hem terug te vinden, misschien zelfs terug te kopen als daar de mogelijkheid toe is...

Wat ik in ieder geval wel weet is dat er in de loop van de jaren aan gelast moet zijn of gelast moet worden, de krikpunten waren namelijk erg slecht, verder was de carrosserie nog super, toen wij hem wegdeden was alleen de voorbumper beschadigd door een aanrijding met een hond, verder had hij ook nooit schade gehad en heeft hij ons ook echt nooit in de steek gelaten.

Alvast bedankt iedereen!

Groeten, Jaron

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-10-2011 20:29 #889563 door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Het grote "Gespot" topic

dodge674;186075 schreef : Hallo volvo 300 liefhebbers,

-Kenteken NL-78-BR

Alvast bedankt iedereen!

Groeten, Jaron

hmm, volgens mij ken ik dat kenteken, of eentje die heel erg er op lijkt. Erik, had jij niet eens er eentje staan of op bezoek met een gelijkaardig kenteken en dat ik toen riep: die hoort een andere kleur te hebben?

een van die twee (die bij Erik, of juist die andere) moet dit kenteken hebben gehad. De andere stond een jaar terug nog in Den Bosch, maar verdween op een gegeven moment.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
15-10-2011 20:46 #889568 door V300 register
Het kan best die uit den bosch zijn geweest, op een of andere manier gaat er bij die stad een belletje rinkelen bij mij, maar waarom weet ik niet meer.

Moderators: Mark Smeets